michaelaaarvidsson

Alla inlägg under juli 2010

Av michaela arvidsson - 27 juli 2010 12:09

Halllllååå ;)


vad gör allt gott folk idag då?? Själv har jag blivit vääärsta filmnörden , jag kom på att sammanlagt från kvart i ett till 3 kollade jag på 9 filmer    haha ... Men nu har min lilla prinsessa wilda kommit :) såå nu blir det snart färgelanda och köpa bakpotatis och göra lite lunch till oss här hemma .. Och ikväll blir det ännu mer film , såå jag behöver alla filmtips jag kan få... pleeease .. 


men nu måste jag dra , kramizar !  

Av michaela arvidsson - 25 juli 2010 17:36

hejsan   


Igår kom jag hem från småland , har vart några underbara dagar ! Jättemysiigt , och det var jättfiint väder .. Men igår när vi kom hem så lastade vi ur husvagnen och sen åt vi , potatiskroketter (?) och bearneisesås & ett jättegott kött. Och sen blev det myys och sånt på kvällen sen kollade jag på 3 st filmer , miss march , extreme movie & fat albert igen :) 

och idag har vi vart i stan och storhandlat och så...


Men nu blir det några filmer , är heeelt filmberoende..   


heeeejdå ;) <3

Av michaela arvidsson - 21 juli 2010 21:47

Tjaaa :)


Imorrn bär det av till high chaparall klockan 9 på morgonen :D <3


men aa nu har jag inte tid och skriva mer , hejjjdå !! <3

Av michaela arvidsson - 20 juli 2010 21:06

Halllå alllihopa!! :) 


vad har ni gjort idag då?? själv blev man väckt halv 11 av tiinis, sen gick vi ut i vardagsrummet och satte oss och kollade på en film "fat albert " igen .. jag kollade på den igår med mami , men iaf.. och sen kom pappa och sa att vi skulle till stan och jag och tinis blev avsläppta påå landbadet och vi badade till 5 och sen bytte vi om och började gå ner mot stan när vi kom till donken så var klockan 18.00 och då satt redan mamma och pappa redan nere på kampenhof , men dom väntade medans vi gick in och handlade varsinn cheeseburgare och en liten cola till oss var.. Och nu när jag kom hem såå kollade jag på en film och lite senare kommer några egopics :D <3



byebye <3

Av michaela arvidsson - 19 juli 2010 22:46

Heeeejsan   


Japp , somsagt , sista inlägget för idag... mycket mer aktiv på denna bloggen än vad jag var på den andra iaf .. :) imorrn får vi se vad som händer och fötter , kanske åker ner till systeryster en stund eller nåt om jag har tråkigt ... tycker jag låter kuul iallafall   .. Men nu blir det film :) en komedi nån jag hyrt hem ... " Fat Albert " :D <3

Av michaela arvidsson - 19 juli 2010 12:48

Japp som sagt ... Idag blir det ur rensning av min garderob , jag fick en rolig överraskning iallafall , när jag kom hem häromdan , mamma hade sutttit en heldag i mitt rum och städat hela rummet , grundligt :) det var kul faktiskt , för det hade jag tänkt att göra när jag kom hem häromdan .. Jag ÄLSKAR dig mamma !   Du är det bästa som nånsin har hänt mig , det vet du ! 


BTW ... Idag behöver jag ännu mer musik och filmtips .. eller tips på nåt att göra... har ingenting att göra...


Hejjddååå!   

Av michaela arvidsson - 18 juli 2010 19:27

Tjaaa :) 


Nyskapad blogg här nu då :) bloggplatsen är mycke bättre än blogg.se , dessutom såå kan man ju faktiskt lösenordsskydda blogginläggena och det är suuuperbra (Y)


men nu är det såhär att jag MÅÅSTE ha MASSSSSA bra filmtips :) För jag ska kolla på mååånga bra filmer ikväll var det tänkt .. På Torsdag blir det high chaparall med syster yster och familjen och sen drar dom vidare till öland , men vi kan inte följa med för mamma och pappa börjar jobba :(  Men , från den ena saken till den andra, Jag kommer vara vääldigt aktiv i denna bloggen tror jag iaf ... Hoppas det iaf... mer än vad jag var på den andra. men nu ska ni få höra en underbar låååt. Just nu den hetaste låten för mig, men KRAAAAMIZZZZ :  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards