michaelaaarvidsson

Alla inlägg under december 2010

Av michaela arvidsson - 30 december 2010 20:14

Hejjjjsan!

vad gör ni allihopa???

ikväll är jag hos min andra kusin och igår hos min andra kusin emmelie :)

men om en liten stund blir det bio....

ska bli mysiigt men aja, hejdå fuckfaces! :D

Av michaela arvidsson - 28 december 2010 23:34

Jaa , ska jag vara ärlig så fick jag ganska mycket fina saker i jul och har ännu inte fått min julklapp från farmor så jag har fått en del denna julen också. Men nu ska jag berätta vad jag gjorde på julen , jag vaknade kl 11 ungefär och klädde på mig och gjorde mig i ordning typ sen så gick jag ut tog på mig skor och sen åkte vi till syster yster och julmaten åt vi runt halv 3 tiden men jaa , sen var det ju kalle anka ofc i en timme och då åt vi lite godis och sånt och drack glögg , sen började alla söta barn vänta på tomten och börja bli lite spända , men Ida var värst i år , den grimasen kan man nästan betala för att få se , hahaha.Men iallafall sedan kom tomten och det var klapputdelning och sånt i en stund , sen öppnade alla sina paket och testade lite saker , sen åkte vi iallafall hem .. men aa , vad kan man säga , en lyckad jul?? Jaaa det var det! 


Men japp! Nu har jag vart med Emma sen i söndags och vi har haft ASKUL verkligen , i måndags var vi på stan och vi flummade verkligen as mycket , gud jaa.. lr vad säger du Emma? Och igår så gjorde vi inte så mycket , mer en chilldag , men senare på kvällen runt 18.00 gick vi och mötte folk och hade kul med dom och sen gick vi hem och typ , käkade chips & kolla film , myyspyys! Och Idag har vi inte heller gjort mycket faktiskt men jaa.. Imorgon blir det iallafall för mig att åka till min käraste kusin och sova där någon/några nätter , jag vet inte hur länge men.. Det får vi se då. Vi tar en dag i taget. 


Men jag vet inte faktiskt , men när jag tänker efter ! GUUUD vad jag saknar ALLA mina syskonbarn , Dorian , Wilda , Lilla jack & john + ida & elias :) mina små gullungar! hoppas jag får träffa dom snart.. 



Men jaa! nu har jag inte mer och säga, denna gången blev det ett ganska långt blogginlägg men inte bloggat sen innan jul iaf. men nu ska jag nog kolla film ... KÖÖÖÖÖSSSSS!

Av michaela arvidsson - 22 december 2010 17:16

Hejsan!

 

Japp , nu har man ju jullov dåda! UNDERBAAART! Men iaf. Nu har man ju vart med emma sen igår och haft superduperduper underbart kul :) lr hur emma??   men aja , vi har tagit kort , chattat med roligt folk , och vart supeeerspeeedade! haha! Men jag slänger in två bilder och sen skriver jag mer när jag kommer hem ikväll.. Köss :) <3

 

men bilderna dampar , så det får bli ikväll...   

 

 

 

Av michaela arvidsson - 6 december 2010 22:16

Tjingeling! 


inte såå himla speciellt mycket att berätta , helgen var awsoome , igår var jag på ullared precis hela dagen , kom hem runt 19.00 Köpte massa , kläder , dricka , godis , smink , parfym , hårstylegrejer m.m Haha , iallafall , det var en lyckad dag iaf . Och i lördags så åkte jag till torp och mötte upp frida , min kusin.. För hon skulle kolla på EMD och kolla på lite grejer , sen följde jag med henne hem för att vara med på hennes kalas och vi åt typ , snickerskaka , tårta , någon chokladkaka , och typ godis och massa julmust. Sen i Fredags , så hade jag en ganska jobbig dag i skolan.. menmen.. Början på veckan började la ganska bra , jag har prov, Onsdag - torsdag och fredag . 3 prov , men nu ska jag inte skriva mer.. tjingeling!!! <3

Av michaela arvidsson - 6 december 2010 19:47

Nämn något som gjorde dig glad igår: ullared , haha och mina systrar och familj.
Vad gjorde du kl 08 imorse: satt och hade mentorstid i skolan.

Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade runt på facebook.

Det sista du sa högt: "jag vet inte , hade tänkt att göra det mamma."

Det senaste någon sa till dig: "varför gjorde du inte det då? "

Vad har du druckit idag: julmust , juice och vatten.

Vad var det senaste du åt: pommesfrittes :)

Vad var det senaste du köpte: massa olika igår på ullared.

Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkgrön

Vad är det för väder hos dig nu: usch usch usch och ännu mer usch , SNÖIGT.

Godaste glassmaken: choklad & saltlakrits!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaae , ingen aning. har inte upplevt det.

Sover du tungt: jaa.

Drömmer du mardrömmar: nej , LÄNGESEN!

Trivs du med ditt jobb: ehmm... skolan ? såå isf , nej!

Favoritklädsel: typ mjukis lr tights och tröja och kofta.

Favoritlåt just nu: förlåt att jag aldrig sagt förlåt - daniel adams ray.

Vad ser du om du tittar till höger: mamma xD

Vad gör dig glad just nu: det mesta.

Vad ska du göra härnäst: datorn och tvn.

Höger eller vänsterhänt: högerhänt.

Humör just nu: glad , men trött som fan... O.o

Favoritgodis: salt , surt & choklad.

Kläder just nu: t-shirt , mjukis.

Sommarplaner: ingen aning...

Hur många kuddar sover du med: 3 

Spelar du något instrument: nej , kanske ska börja gitarr.

Morgon eller nattmänniska: nattmänniska ofc :O
Vad är viktigast för dig: familjen , släkten och vänner.

Är du kittlig: nej

Snarkar du: nej

Stjärntecken: skorpion

Äckligaste insekten: usch , vet inte.

Längtar du mest efter just nu: vet inte...

Av michaela arvidsson - 3 december 2010 22:37

Hello! 


Okej , nu har jag mycket att skriva här igen , inte uppdaterat på ett litet tag... Och det beror på att jag har det sååå jobbigt i skolan , så mycket prov , läxor m.m Såå nu har jag faktiskt inte tänkt att gå till konfirmationen imorgon morgon.. Jag orkar verkligen inte.. Är sååå sjukt trött om jag ska vara helt ärligt. Nog om det. 


Ikväll har jag haft sååå himla kul :) haha , dagen började väl inte så bra , menmen , det löste sig iallafall , huvudsaken. Sen så bestämmde jag och sara att jag skulle med jesper lindström , andre och bästa bebis till stan efter skolan , och sista lektionen så var vi hos kuratorn :P haha. Men , sen åkte Sara med mig hem halv 3 från skolan med bussen , vi gick hem till mig , hämtade badkläder , handduk , pengar och dricka , sen bar det av bort till Andre och åkte med hans farsa ner till stan och sedan gick vi av vid badhuset där vi sedan var tvungna att gå ner till stan och handla ett par badshorts till Bebis , för hon hade inga badshorts med sig. Och på Team Sportia hittade hon ett par röda snygga shorts som hon köpte :P Sen gick vi till olika affärer och sen gick vi upp till badhuset och badade i ca 1 och en halv timme och , jaa ... Vad kan man mer säga än att jag fick nog fan den största skrattattacken som jag haft i hela mitt liv , haha , lr hur JESPER???     Hihi. Men sedan , när vi var klara bytte vi om och sen tog en FRISK promenad ner till Donken och käka och sen hem :) 



men iaf , tack för dagen !!!! :) 


ÄLSKAR DIG SARA/BEBIS!!! <333333

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards