michaelaaarvidsson

Alla inlägg under april 2011

Av michaela arvidsson - 30 april 2011 11:01

Staden där jag bor , jag vet inte riktigt om man kan säga Färgelanda lr Uddevalla.. 


Men visst , visst. Jag säger Färgelanda , och joo , den är naajjs! Finns typ tre finee affärer där som JAG typ är stamkund i och handlar där jämt   och a , vet fan inte om det finns så mycket mer och berätta om staden , joo, dom har en fritidsgård som massa ungdomar hänger i / på , men inte jag inte.. sitter hellre hemma vid min dator , och a.. jag e datanörd. Sen har dom ju såklart , bibliotek , apotek , frisörer , andra affärer m.m , men aaah! 

Av michaela arvidsson - 29 april 2011 22:55

japp , nu ska jag skriva om mig själv här dåva.. men a , det ffinns i stort sett ingenting och berätta men ska försöka...



A , jag heter Michaela dåva , men dom flesta / alla nästan kallar mig mickan och andra konstiga smeknamn. Och jag klassas som ganska galen och vissa konstiga människor kallar mig för fjortis.. Men enligt mig finns det mycccccccccket större fjortisar än mig   Men aja , finns folk till allt! Men nuu kan jag ju berätta om min stora familj också , min familj består av mig , min mamma , min pappa , min lillebror och mina 3 storasystrar. Alla är helt underbara på sitt sätt. Alla mina storasystrar har flyttat hemifrån för ett bra tag sen och har bildat nya familjer allihopa. Min äldsta storasyster heter Leone och hon har 3 barn och en kille som heter Peter , min yngsta heter Frida och hon har också 3 barn och har en kille som heter Andreas men kallas Aron , Och min mellersta syster heter Ellinore och är mamma till 3 barn , det tredje barnet kom till världen för några veckor sen..  Mina syskonbarn heter, Leones : Simon , Ida & Elias. Ellinores: Wilda , Dorian & Charlie. Fridas : Jack , John & Wilma. Och min lillebror heter Tony och går i sjuan , min mamma heter Gill & pappa heter Lars-Göran , men kallas för L-G. Nåt mer ni vill veta? Kommentera förfan   

Av michaela arvidsson - 29 april 2011 22:53

HÄR ÄR LISTAN IGEN.

Dag 1. Berätta om dig själv.

Dag 2. Staden där du bor.

Dag 3. En bild på någon du saknar.

Dag 4. Ett kort någon annan tagit på dig.

Dag 5. Detta gör jag på helgerna.

Dag 6. Här handlar jag helst.

Dag 7. En vän som bor långt ifrån.

Dag 8. Bild på det du köpte senast.

Dag 9. Favorit ställe.

Dag 10. En tv-serie du älskar.

Dag 11. Ett kort på din data.

Dag 12. Detta är jag beroende av.

Dag 13. Något du vill ha just nu.

Dag 14. Bild på sminket du brukar använda.

Dag 15. Detta åt jag till frukost.

Dag 16. Fem bra saker som hänt dig under dessa 30 dagarna.

Dag 17. En bild av dig och några vänner.

Dag 18. En vana som du önskar att du inte har.

Dag 19. En bild av någonstans du har varit.

Dag 20. En favorit superhjälte och varför.

Dag 21. En bild på någon/något som har störst inverkan på dig.

Dag 22. mål på kort sikt över denna månad och varför.

Dag 23. En bild av ditt rum.

Dag 24. Smeknamn du har och varför du har de.

Dag 25. En bild på något som gör dig glad.

Dag 26. Vad gör dig annorlunda än alla andra.

Dag 27. Något du längtar mycket efter.

Dag 28. Din favorit tid på året.

Dag 29. En bild på dig från förra året och nu, har du förändrats?
Dag 30. Vad har du lärt dig den senaste månaden.



Skriver dag 1 efter detta inlägget   



Av michaela arvidsson - 22 april 2011 00:55

Jaa somsagt , bättre sent än aldrig. Vart kass på och uppdatera , men har vart hos syrran typ hela veckan , och nu blire och dra ut till min söte kusin emmelie imorrn och fira hela påsken där! Underbart!  


men a , jag kommer uppdatera efter påsk istället , om hur det vart för har verkligen ingenting o skriva nu! men , kösss!

jooo förresten , jag tror jag gått och blivit kär.. 

Av michaela arvidsson - 16 april 2011 20:34

BTW , DOM HÄR VILL JAG HA TILL FÄRGELANDA! MÅÅÅSTE SMAKA! NÅGON SOM SMAKAT PÅ DOM? :O



GAAAAH , VILL HAAA! :*  

Av michaela arvidsson - 16 april 2011 19:41

Yäää mannen! 


Imorse blev jag väckt av morsan kl 9 -.- såå jävla sur blev jag , sen kom jag på att jag hade konfirmationsläsning som började klockan 10 , det hade jag helt glömt av.. Så a , det var upp , klä på sig, platta håret och dra hemifrån.. Seeegt . -.- 


Men a, vid 2 kom morsan och hämta mig så drog vi till ica så köpte jag vaniljcola och godis sen drog vi hem och jag satte mig vid datorn o kollade facebook och skit , sen i stort sett har jag nog inte gjort någonting .. Joo nu kl 7 typ , blev jag jävligt sugen på kladdkaka så jag bakade kladdkaka     Och den blev helt suuperduuperbra! SUPERGOD! såå här får ni en BILD på min superlyckade kladdkaka!    


 




     

Av michaela arvidsson - 15 april 2011 22:00

YÄÄ , FÖRFAN! 

PÅSKLOV NU FFS! IFS , är jag ganska upptagen på påsklovet trorja, men såå jävla

underbart , bara slippa skolan och alla jobbiga läxor , ifs har jag en del läxor på lovet också som jag ligger efter med , men men.. Bättre än och sitta i skolan hela veckan! 



men a, kösssssssssss!

Av michaela arvidsson - 13 april 2011 15:12

Jaduu.. Nu är jag @ home med en colaburk i handen!  

Och ska snart ta mig nåt och käka , men aja.. Skoldagen har väl vart kult,

men som vanligt seg som fan , och a.. jag har lite problem i skolan just nu

men det är juh inget jag tar här ..!


men a , jag har inget mer och skriva här  

sååå köösss!  

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards