michaelaaarvidsson

Alla inlägg under maj 2011

Av michaela arvidsson - 31 maj 2011 00:34

Hmm.. Hur ska man börja? Jag har faktiskt 2 stycken bästavänner..lina fredriksson & emma öjeling.. Kan ju börja med och skriva om lina dårå.hon är en underbar , söt & sneel chey dessutom är hon omtänksam och tänker på alltid och alla. Hon går i nian. Och hon e bäst på alla sätt och jag älskar henne otroligt obeskrivligt mycket.. Du betyder alltid och lite till , även om du inte läser detta så försöker jag visa det.. <3 emma , det går vrrkligen inte och beskriva dig.med ird heller och ag suggerera på sånna här förklaringar.. Men jag älskar dig.gumman och du betyder.alltid och lite till , våra.skratt , våra minnen dom e helt underbara , lika underbara som dig. Och jag älskar dig / er glömt aldrig det ! ,<3

Av michaela arvidsson - 29 maj 2011 16:16

YÄÄ! 


jag och mamma städar & lagar mat för fullt. så vi hörs senare :*
 

Av michaela arvidsson - 29 maj 2011 13:04

jag fick nyss reda på en jättebra nyhet.. men vad tänker jag inte berätta! MEN jag e iaf en klad hest idag! btw , grattis mamma på mors dag , du betyder allt & lite till , du är den bästa mamman man kan få. ÄLSKAR DIG ! <3

Av michaela arvidsson - 28 maj 2011 23:28

jaaahaaa , nu ska jag berätta om mina passioner .. och det är ju typ sånt jag är svag för / älskar.. och det jag älskar det är , polare , cola & cafécola , familjen / släkten , kläääder , musik , shoppa , LOOOOV , filmer älskar jag , och mycket mycket mer , men det blir väl ganska tråkigt om jag ska skriva allt , för det är nog en hel sånhär sida? ;) men aja. 


vi hörs senare :*

Av michaela arvidsson - 28 maj 2011 22:28

men hej!


Idag vaknade jag runt 11 tiden , åt frukost , gjorde mig iordning och sen drog jag till överby , där blev det rätt mycket handlat kan jag säga , tänkte slänga in lite bilder ikväll faktiskt , har inte mycke mer och göra lr skriva , men iaf.. efter överby drog vi hem till syster och hennes familj och hälsade på min älskade charlie som det också kommer bild på snart och jag bestämmde att jag ska sova där torsdag-fredag   underbaaart! :D



                  


DET HÄR KÖPTE JAG IDAG , FAST INTE CHARLIE DÅ , MEN HAN E SÅ SÖT O GO SÅ JAG MÅSTE LÄGGA UT BILD PÅ HONOM ! OCH SEN KÖPTE JAG TYP 


1 hårspray 

1 sånt här tresemme lr nåt , värmeskydd för håret.

1 par svarta skor

5 par sockar & lite smått o gott! 
OCH ett HEADSET! CREATIV GAMING HEADSET! :D


 

:D

Av michaela arvidsson - 28 maj 2011 00:14

30 unika besökare ungefär varje dag ,rätt okäy va? ;) 
jag är iaf rätt så nöjd.

men vill fortfarande ha mer besökare , sååå

kika in på miin blogg vettja!

;D 

Av michaela arvidsson - 28 maj 2011 00:12

har ingenting alls och säga ikväll så jag slänger in några bilder istället! :)



       2 cpbilder på mig och 1 jättesöt bild på bäste! <3

Av michaela arvidsson - 27 maj 2011 20:31

Det tänker jag faktiskt inte gå in på , så jag tar Dag 3 direkt istället.. 


Idag har jag ätit potatis & köttfärsgratäng och druckit cafecola! Men sen har jag bara ätit chips , och massa gött bakat!   




 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards