michaelaaarvidsson

Alla inlägg under december 2011

Av michaela arvidsson - 31 december 2011 14:40

Drar mig iväg och firar nyår hos syrran! :D


 

Av michaela arvidsson - 31 december 2011 12:04

Hehehe värsta grymma rubriken jao!
Aa, nyår idag.
Nu blire och kolla några avsnitt av one three hill (nolifer.com)
Sen blire och göra sig iordning, typ sminka mig, klä mig & fixa håret.
För runt 3 tiden ska jag och mamma bort till Leone och dekorera inför ikväll,

runt 6 tiden kommer alla andra , då blire paaaarteeey paaaaarteyy ! Nemen någonting sådant

med mina systrar , familjen , tonje, lisa and so on.. Blir en del folk iallafall :)

& en jääävla massa smällare inatt :D
Aja , kommer bli dålig uppdatering , men några inlägg ska jag väl kunna klicka dit.

+ att min mobil funkar inte och ladda så troligtvis om ingenting soft händer så kan ni

inte nå mig på nåt sätt under hela kvällen, isf facebook om jag kanske kollar någon

gång ikväll.

Ajaaa, pusssssss !  

..

Av michaela arvidsson - 31 december 2011 01:53

nyss sett

hur många lingon finns det i världen & 

american pie , beta house med klaris

så nu ska jag fortsätta kolla oth , hihi

pussssss ;*

Av michaela arvidsson - 30 december 2011 19:38

Nu blire mera one three hill jao!

Av michaela arvidsson - 30 december 2011 16:34

Miccan levererar, hon pentrerar , hon bogserar , hon fabriksmonterar , och hon spelar play

station. Haha, njae, jag vet inte riktigt vad man ska skriva

. Nu är maten gjord iaf, sen vet jag inte riktigt vad som händer ikväll, simon kom nyss hit och klara med så vi går väl ut och hittar på någonting, Saknar jennifer litegranna sådär, men hon kommer nog nästa vecka hoppas jag eller så drar jag till henne :) Sen blir det nog stan på tisdag eller onsdag , Och imrn blire och fira nyår hos syrran, nån slags nyårsfest. Heheh

Puss :)

Av michaela arvidsson - 30 december 2011 14:52

Mötte nyss upp klara vid bussen, nu ska vi gå tillbaka

till köket där vi kvinnor tydligen hör hemma enligt killarna ;) 
Får testa en utmaning och testa om klara klarar

av att skala potatis :) 


 


Pussssar! !  
( Fuck jennifer ssom täcker över sitt söta ansikte )

 

Av michaela arvidsson - 29 december 2011 16:53

Så är det en rubrik ändå :pPpPpPppP

Haha hatar rubriker osv, kommer aldrig på bra rubriker..

Men iaf, idag har jag inte gjort så mycket.
Vaknade runt 1 , då åt jag frulle sen drog jag och brorsan

ut och tog kort och lite sånt, men det var sjukt kallt så vi drog

in sen har jag städat rummet! Duktigchey.com! 

Nu ska jag nog äta och kolla one three hilll. Hihi, världens

grymmaste serie!
Pusss pusss !

   

jAAA , JAG VET ATT JAG HAR VÄRLDENS FINASTE RUM <333333333333 





Av michaela arvidsson - 29 december 2011 16:15

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards