michaelaaarvidsson

Alla inlägg under november 2010

Av michaela arvidsson - 22 november 2010 22:34

GRATIS GODIS , DEN BÄSTA SIDAN EVER! 

JAG ÄLSKAR DET! MAN FÅR GRATIS GODIS FÖR 

OLIKA POÄNG OCH GREJER :) TREEEVLIGT :) HELT

AWSOOOOME! 



LÄNKEN :


www.gratisgodis.se

haha , besök vettja :) <3

lite amaaazing bilder också reklam om gratisgodis.se


  

LIKA SMIDIGT SOM DET LÅTER! RAKT IN I BREVLÅDAN I ETT KUVERT

MED EN MASSA GODIS I , KOMMER I RÄTTANS LÄGE NÄR MAN ÄR GODISSUGEN

OCH INTE HAR NÅGOT HEMMA *MUMS* *MUMS* <3


EN TILL BILD KAN JAG SLÄNGA IN :


  


  

Av michaela arvidsson - 15 november 2010 20:12

Tjoooooo :D


Idag har jag vart i skolan , fått mitt tyska läxförhör och jag fick 22/22 R ...   *STOLT*! Sen idag tänkte jag lägga in en del bilder , har inte lagt in speciellt mycke bilder på denna bloggen ... 


      


  Bilder : 


1. Lina fredriksson , mitt allt och lite till. <3

2. Dorian , underbara du! 

3. Mormor , saknade du!

4. Sara , jag älskar dig mitt hjärta! <3

5. Wilda och Dorian , mina andetag i mitt liv. <3   


Av michaela arvidsson - 12 november 2010 21:50

Hey hey hey :)


ajjemään , nu har jag ny mobil :) nr: 0706481811 ... SMSBOMBA !! 

men iaf , ikväll har jag vart på bio , med dom sötaste. Emma , Malin& ida.. Jaa , det var treeeevligt med många e ....   Men förresten GODJUL! glöm inte att det är jul! Dessutom , glöm inte att VI är bäst , lr hur tjejer? :) (malin&emma.) men aa iaf , var en vääldigt lyckad kväll och även vääldigt lyckat nere hos min syssling och i Danmark förra veckan och förra helgen , men aja...

det blev ett kort inlägg. 



byebye :D <3




Av michaela arvidsson - 8 november 2010 21:56

GRAAAAATIS TUGGUMMIIN! 


ja som sagt , gratis tuggummin handlar detta inlägget om , på www.tuggummin.se så ska man alltså samla massa poäng och grejer genom 

att delta i undersökningar , blogga om sidan , spela spel och grejer och sen

för de här poängen så kan man alltså få hemskickat jättegott godis 

och olika tuggummin och halstabletter , man bara blir medlem och sen

är det bara att köra! 


haha , såå alltså , :besök : www.tuggummin.se    :D

Av michaela arvidsson - 4 november 2010 15:23

Halllojsan =)  


Jag vaknade första gången av att Nellie (idas brorsas , min sysslings hund) :) Och då ffick jag lägga mig i Idas säng och sova till halv 12 och då gick vi upp och Ida skulle äta frukost medans jag gjorde mig i ordning   plattade håret , sminkade mig , borstade tänderna , och typ klädde på mig   Men , aja , iallafall , Vi kom ungefär härifrån vid halv 1 tiden . Sen var det en halvtimmes gåtid och sen när vi kom upp il Nödinge , Ale torg såå gick vi till mcdonalds och åt varsinn cheeseburgare och sen gick vi in i olika affärer och kollade , funderade på att köpt ett svart skitsnyggt linne för 79,50 :- men jag sparade fan pengarna till Danmark ! Duktigt för att vara mig lr? 

  


Nackdelar: 

* tappat bloggläsare.. 

* får inga komentarer längre..

* tror inte ens att jag har mer än en enda bloggläsare längre :'/


sen idioterna anmälde min blogg....:'(



men aja , pösssshej :)

Av michaela arvidsson - 2 november 2010 14:42

från och med nu och idag blir det lösenord för att ta sig in på bloggen.......

Av michaela arvidsson - 2 november 2010 13:50

Tjiingeling ;)


Ikväll åker man till ida 

ska bli helkul :) kanske man får

träffa idas kompis Annie imorrn 

eller nåt ..   

Men men... Strax blir det att ladda in

musik på ipoden , måste ju ha musik ?? ;)

annars överlever inte jag iaf, och sen ska jag

platta håret och packa och sedan bär det av ,

åker typ vid 5-halv6 tiden ikväll .. Och på Fredag 

hämtar dom mig runt 8 tiden i Nol och då

bär det av till Danmark :)


men nu har jag inte tid att skriva mer , 

får la slänga in en bild kanske bara , 

men aja , pussshej     


   haha :) en ganska häärlig bild från Skåne sen i somras , kanske inte den snyggaste , menmen :) 

pössssshej :)


Av michaela arvidsson - 1 november 2010 21:33

tjeenare tjeenare :)

Idag har jag vart med underbaraste Lina.. Vi gjorde MUMSIG HOTHOTHOT MAT ;) hhahahahah , lr hur Lina??? men iallafall , jag älskar min sötaste Ida johanna Larsson! Och imorgon såå smäller det , jag ska hem till bästaste Ida. Mamma och pappa ska köra dit mig typ vid 6 tiden =) och jag ska även få stanna i Lilla edet och handla mumsigt godis :D ska bli skit ssuper dduper kul :) Och jag ska faktiskt stanna där tills på Fredag , då mamma ,tina , tony & pappa hämtar mig i saknade nol och då ska vi till DAAAAAAANMARK    vääääldigt efterlängtade DANMARK oxå! Får bara hoppas att Syster ysters familj blir friska och håller sig friska tills dess... menmen... ska nog få träffa sööta Annie i nol också :) ska bli kulkul :)


men nu ska jag platta håret ,

städa upp i rummet

duscha

kolla film 

& SOVA 


menmen ,

pusssshej    

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards