michaelaaarvidsson

Alla inlägg under februari 2011

Av michaela arvidsson - 26 februari 2011 21:19

Yeye! Nu har jag haft mycket och göra så nu har jag inte bloggat på ett tag, men... Jag kommer inte blogga mycket , bara någon gång ibland ,men ba så ni vet så ska jag få denna dress av mamma :D LOVE U ! <33



http://ziperallshop.abcgruppen.se/


   DEN ROOOOOSA ÄR MIN SNAAART!      

Av michaela arvidsson - 12 februari 2011 19:29

Hallåhallå!


Måste bara berätta , min systerpojk på 3 år har börjat redan och sjunga " youre a fucking nightmare. "    Idag har min syster Ellinore vart här med hennes familj och mina underbara små söta syskonbarn , dom e sååå goa! Imorgon , har jag liiiite funderingar på bio och en annan sak , men vet ingenting just nu.. men jaa. den här länken är till min "scrapblog" där jag har mina collage och bilder ,checka in.. 


http://www.scrapblog.com/viewer/viewer.aspx?sbid=2897704

Av michaela arvidsson - 11 februari 2011 18:03

Haaaalllå där =)


äääntligen helg vettu , har verkligen längtat , just nu är jag sååå trött på skolan .... Jobbigt och tråkigt.. Men aja , det får la gå lixx. Men aa , jag är superdupermega trött idag och det är en seg fredag , händer inte dirr mycket men.. Saknar min emma & lina fredriksson nu , även fast jag träffade dom i skolan idag , men dom saknar jag mer än allt just nu.. Och aa , det blir några softveckor , nu går jag v.7 i skolan , v.8 sportlov , v.9 och 10 skolan och sen 11 och 12 är jag i fjällen och paris såå    ganska soft faktiskt ^^ 


men nu veet jag inte dirr vad jag ska skriva , typ mer än att för dom som ens bryr sig så har jag konfaläsning imorgon , och måste gå upp halv 10 , sååå segt ...-.-




Av michaela arvidsson - 7 februari 2011 16:16

Joo , just det.. I lördags var jag på 18 och 45 års kalas , såå grattis till kusin som fyllde 18 och farbror som fyllde 45 :) Skoldagen var väl ganska okej , finns en lärare jag hatar mer än allt annat i hela skolan , fyfan för henne... Men annars var väl dagen okej , mentorstiden i början , lång matrast m.m Imorgon måste jag dra med mig emma till centrum på matrasten och fixa nytt bankkort för det är böjt och dessutom , så smart som jag är så har jag ju tillochmed lyckats med att böja det ännu mer och sen spärra koden för att slå in fel kod i kassan 3 ggr i rad.. -.- sååå! 

Men jag kanske bloggar mer ikväll för nu mååååste jag städa...-.- 


kösshej! <3333

Av michaela arvidsson - 6 februari 2011 19:57

JAG HAR EN FRÅGESTUND NU , SÅ PASSA PÅ ATT FRÅGA VAD NI VILL!

Av michaela arvidsson - 6 februari 2011 19:52

HALLÅ , nu är jag här igen :) 

BOKAT & KLART'!

PARIS V.12 MED EMMA!

SÄFSEN V.11 MED EMMA! 

:D <3<3<3<3

Av michaela arvidsson - 6 februari 2011 16:00

Jaa! Nu var det längesen jag skrev här , men jag tog en liten bloggpaus faktiskt.

Men somsagt har jag lite grejer och berätta faktiskt och det är vissa positiva och

vissa negativa , lite blandat alltså! Allt mellan himmel och jord. Bl.a blev jag ovänn med den som betyder mest för mig typ som ALLTID funnits här för mig och jag saknar henne nåt så otroligt.. Men jag står för det.. Jag är en dålig vän och det accepterar jag.. Men det har ALLTID varit vi och det trodde jag det skulle fortsätta vara men så blev det inte.. Jag älskar dig och kommer alltid göra iallafall! 

Även om inte du kommer förlåta mig så vill jag ändå att du ska veta att jag e ledsen! Från den ena saken till den andra.. Vem tyckte ni var bäst i melodifestivalen igår??? Jag tyckte helt klart att SWIIIINGFLY var BÄST !   Jag bara älskar dom! Danny var la okej.. men dom andra var ingenting att ha tyckte ja.. Men iaf.. V.11 såå ska jag till fjällen troligtvis med familjen och bäästa emma och det kommer bli helgalet hoppas jag.. Och sen v.12 kanske jag troligtvis ska med Emma till Paris i några dagar , vet inte hur länge heller men.. Det hoppas jag funkar , våra älskade föräldrar ska prata om detta idag och typ diskutera priser och sånt ,    men iaf.. Har faktiskt inte ens tänkt på att jag hade bloggen men nu kommer jag vara aktiv här igen , det lööövar jag..Emma retar mig för min dialekt också , och det gillar vi inte...    Men nu har ja ingenting mer att berätta... 


sååå kössshej   


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards