michaelaaarvidsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av michaela arvidsson - 29 augusti 2011 22:04

Blir en liiten snabbis här jaa! Nyss kollat film med goa mammsen , sova med fiender ! Grymt bra / spännande film faktiskt! Direkt efter skolan drog jag till banken och fixade nytt bankkort och foton hos en fotograf till id kort och sån skit! Det kanske äntligen kan bli någon ordning på det här med bankkort och skit! ÄNTLIGEN ! Iaf , senare drog jag & en kompis ner till uddevalla , för jag skulle ha min sista moppeteori lektion , soooft! Sen drog vi hem efter det , sen dess har jag bara kollat film & softat brett! Nu ska jag nog slänga mig i sängen och glo film ett tag! 


PUSSS PÅ ER SÖTA ;*


 

KÄNNER MIG JU JÄTTEFRÄSCH OSV .....

Av michaela arvidsson - 28 augusti 2011 22:39

Jaahruu.. Helgen har vart rätt soft faktiskt.. Fredagen började med skola , där vi hade rätt gött schema! Sedan vidare mot min syrra och åt tacos och sånt och även firade lilla elias som fyllde 6 år ! Min lilla elias börjar redan bli så stooor! Och sedan blev det vidare mot min söta Josefine och sov över , vi kollade på film & myyste! Jättemysigt var det! 

På lördag vaknade vi runt 10 tiden , klädde på oss och åkte med hennes mamma ut och handlade , sen drog jag till stan och mötte upp syrran och vidare mot mammas jobb och käkade sen hem.. På kvällen gick jag och T ut och snackade och sånt , idag har jag vart på överby och handlat , köpte :


rakgrejer
en vit hood

värmeskydd till håret
och lite småplock!


men nu blir det film sen sova , imorrn skola! slänger in en bild på min underbara! :D 


 

Av michaela arvidsson - 27 augusti 2011 11:38

Tjenare tjenare! 

Idag vaknade jag runt 10 , då drog jag , josefine , emelie och hennes mamma till torp , för hennes morsa skulle handla mat och sånt och jossää skulle kolla på jacka men den fanns inte i hennes storlek, nu gör jag mig iordning sen blir det ner till stan och kolla vad syrran och dom säljer på torget. Sen vidare till kampenhof och möta upp tina sen blir det nog överby / junkfest. Får la se vad dagen erbjuder! :*

Av michaela arvidsson - 22 augusti 2011 21:54

Mina nya inköp eller vad man nu kan kalla det.. Har beställt iaf , överlycklig!  




     

Av michaela arvidsson - 21 augusti 2011 21:59

2 hela underbara dagar i skara sommarland , helt jävla cproliga! Igår var det fan awsomeee , oså massa goa snubbar , looolllo? tänker inte du på tobbe nåt?
ser du månen? jag ser månen? ser du månen? NUUU ser jag månen! ( bara jag o lollo som fattar ) men aja , iaf .. Massa karuseller , massa tjöt med goa människor och min liiiinus. Gulligt , jag vet. Och även massa bad igår.. UNDERBART. Vill tillbaka istället för o börja skolan imorrn , usch , fy & blä.. Har inte så mycke mer och säga.. Kösss ;* 

Av michaela arvidsson - 19 augusti 2011 21:48

                    LITE BLANDAT ! ;)

Av michaela arvidsson - 18 augusti 2011 14:14

Ser på film typ just precis nu , trust heter den.. rätt sorglig men riktigt bra! 

angående dagens blogg : så kommer jag utsee första dagens blogg typ

nästa veckan antar jag, har egentligen inte riktigt med tid till det denna

veckan.. Nu blir det film , göra sig iordning & sen vidare mot trafikskolan.. Känner

mig ju inte riktigt taggad idag om jag ska vara ärlig , men men...

Av michaela arvidsson - 18 augusti 2011 01:28

Aoooo, inte så mycke o säga.. 
Kom inte på någon rubrik så jag bara tog nån , från en bra låt..
Ni får gärna tipsa mig om vad jag kan göra på bloggen typ , frågestunder , tester , fylla i grejer , olika teman , bilder osv.. Usch fyfan , kom även att tänka på att skolan börjar på måndag..

Detta sommarlovet har verkligen kännts kort.. Känns inge alls kul och börja skolan igen , men men.. Det är ett av alla måsten här i livet.!

Ajaa , nu ska ja glo movies.. !  

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards