michaelaaarvidsson

Alla inlägg under januari 2011

Av michaela arvidsson - 18 januari 2011 20:35

Jag tycker att ni ska hjälpa mig nu , värva er så att jag får massor av poäng tycker jag ^^ för om jag får en del poäng så hjälper ni mig och det är en fördel för er också

man kan få typ , presentkort på massor , nelly.com , donken , mobiler , m.m man kan få allt möjligt.. Och dessutom så vet jag att det funkar , att man verkligen får presentkorten och dom roliga sakerna och den här sidan gillar vi!!! :) 


så här får ni en länk så kan ni gå in och registrera er....


http://gratisbio.se/?RecruiterID=414894 

såå var gulliga och registrera er där :DDDD

Av michaela arvidsson - 15 januari 2011 21:33

Ajjamen , idag har jag vart på bio , såg på "svinalängorna"

usch vilken dålig film , usch usch usch.. Gud vad kass den var , 

har nog inte sett på en sån dålig film på lääääänge... men aa

iallafall idag har jag vart med emma , vi skulle ta bussen halv 4

till stan men pappa körde oss istället , haha , blev jätteglad   

men sen gick vi på stan , så gick vi till donken och käkade 

cheeseburgare och pommesfrites och det var jättegott haha.. 

men där mötte vi också på min älskade syster frida och

hennes underbara familj , haha , pojkarna är såå himla

goa :) men sen gick vii och hämtade biljetterna till bion och 

sen gick vi och satte oss , och fyfaaaaaan vad dålig den var


men aja , pussshejj =D

Av michaela arvidsson - 14 januari 2011 17:09

så , nu har jag vart sjuk sen i måndags , men i måndags så var jag ändå

i skolan fast jag mådde jättedåligt hela dagen , men idag är det iaf bättre

så idag har jag bakat mängder ! Jag har bakat kanelbullar , kladdkaka och

sockerkakor    Och när jag vaknade runt 11 imorse så var strömmen borta

den var borta i en och en halvtimme så ingenting gick.. men aa , jag har inte så mycket att skriva idag.. men jag vill iaf gå på bio imorrn med nån ;$ har ju 400 kr 

på presentkort på bion så ..-.- men iaf , jag bloggar nog imorgon lr på söndag igen


pussisar ! :)

Av michaela arvidsson - 13 januari 2011 22:01

   ni ser inte vad det står , men det står... " Alexandra nilsson har redan för många vänförfrågningar ;P" hahahaahahahahaha :P fan va fail...!

Av michaela arvidsson - 13 januari 2011 20:18

sjuuuk :( japp , nu har jag vart sjuk och vart hemma

sen i måndags , ont i öronen , halsen , illamående 

och även helt svag i hela kroppen och värk såå

jaa , jag har inte vart i speciellt bra tillstånd för att gå 

till skolan , så jag ska vara hemma imorgon med för jag 

är frisk nu, men behöver bli helt superdupermega bra igen. 

hahahah , det ordet " superdupermegabra" har jag börjat använda

en hel del , men iaf.. jag har bara kollat på massa filmer hela veckan.


men nu orkar jag inte blogga mer , kössshej! :*

Av michaela arvidsson - 11 januari 2011 16:28

Jaa , nu har jag blivit sjuk!

visste att jag inte skulle klara mig.

underbart och ligga hemma och inte kunna

hosta utan att få ont i hela kroppen...


orkar inte skriva mer, pusshej

Av michaela arvidsson - 5 januari 2011 20:03

Hallojsan!   


Idag blev jag och lilla ida väckta vid 12 tiden och när vi 

vaknade åt vi god frukost och sedan har vi typ bara

slappat , vi kollade på en film som hette " I-SEE-YOU.COM"

haha , den var grymt braa! den handlade typ om en man 

som man fick se i början av filmen som brände ner ett hus 

och han typ hamnade i fängelse i 5 år och sen så berättade

han typ för dom som jobbade i fängelset varför han brände ner 

huset.. men aja.. kolla på den   


Men aa , jag blev as sur igår kväll för att jag och ida skulle hyra

en film på ICA och sen när vi kom hem och skulle kolla på den 

så funkade den inte , åååååh -.- såå himla irriterande.

Men imorgon kommer troligtvis min älskade Lina fredriksson. 

Och om hon kommer så ska vi ha sååååå himla kul har jag bestämt. 


men aja , kösssshej     

Av michaela arvidsson - 5 januari 2011 14:33

Jajjamen , nu blire att spela lite dataspel en timme eller så med min söta systerdotter , men iaf , idag fick vi sova till halv 12 ungefär... :) men jag bloggar mer ikväll!


kösssshej <3

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards