michaelaaarvidsson

Alla inlägg under september 2010

Av michaela arvidsson - 30 september 2010 21:41

Hallllllå :) 


Massa plugg , skola & prov denna veckan , imorrn är det engelska läxförhör , sen har jag haft ett matteprov i Måndags och igår hade jag NO prov och det gick la lite si&så. Eftersom att jag hade varit sjuk för ett tag sedan då dom gick igenom allt om detta provet , såå jag kunde hela fysik provet utantill och kände mig jätteduktig men egenelitgen såå var det biologiprov ist ...    Men jag fick faktiskt skriva ner allt jag kunde om fysiken istället på ett tomt papper såå , tekniskt sätt så gjorde jag fysikprovet när dom andra gjorde biologiprovet och sen så kommer jag få göra Biologiprovet när dom gör fysikprovet .. :) menmen , iaf.. Jag har nog inte sådär jättemycket att berätta idag för er... 


kramisaaaaaar !!!   

Av michaela arvidsson - 26 september 2010 22:48

Halli Hallå   


Nu har jag faktiskt inte skrivit någonting här sen i Tisdags , vart väldigt mycket med läxor , prov , kompisar & skolan... Men iaf.. Onsdags var det mycket läxor och prov och sånt , Sen hade jag en jättemysig dag på Torsdag , jag vaknade klockan 10 , tog bussen till ua och mötte syrran & hennes underbara barn och gick och badade och sen åt vi på donken! Sen så gick jag med dom hem till typ kvart i sex och plattade håret och gjorde mig iordning och sen gick jag till konsum och mötte upp Söta Hanna & min underbaraste Sara och gick på bio , " I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR " Gud vad rolig den var , verkligen värd att se. Sen på fredag så var det skola igen , gick helt okej , prov då med. Sen igår kom Ellinore , Anders , Wilda ,Dorian , Frida , John , Jack , Wilma och  Aron upp till oss och hade det mysigt och åt tacos och muffins och såå mycket gott och Frida & Aron renoverade Tonys rum..Och igår kväll , 10 i 8 när dom åkte hem så följde jag med dom hem och sov över , sen vaknade vi , åt frukost & klädde på oss , så åkte vi hit idag igen och har grejat med rummet och nu är det klart !! 

¨

jaa , lite för ikväll.. kramisar! <3

Av michaela arvidsson - 21 september 2010 16:09

Hallå ;) 


Idag har jag vart i skolan och i söndags hade jag en underbar dag/kväll... Tack , Sanna,Sara,Tina & Emmelie , det var en Jättebra dag/eftermiddag/kväll.. Vi tog iallafall massa fina kort.. Jag tänkte faktiskt lägga ut ganska många kort sen eller ikväll..Men jaa iallafall, Det har allt vart en ganska bra dag i skolan , mååånga läxor , & prov denna och nästa veckan , men det ordnar vi allt.. haha !! Men nu ska ja kolla igenom alla roliga bloggar , och grejer , sen lägger jag in bilderna från helgen och sen blir det LÄÄÄÄXOR!!!! :) <33


KRAMISAR!! 

Av michaela arvidsson - 19 september 2010 10:16

Jaaa , godmorgon :)

 

För tio minuter sen blev jag väckt av min kusin & hennes hund micke ;) hon la micke på min mage och sen stog hon där och kollade på x) Men men .. Nu ska vi strax spela lite Wii och sen blir det att åka in till stan och möta ännu mera underbaringar i stan och ta såna där modellbilder , vi är faktiskt 5 stycken som ska göra det och efter modellbilderna ska vi dra till mcdonalds *mums*   haha... men nu blir det Wii och sen ska jag lägga in ett dagens låttips också , wiiho :)

kramisar på er!

 

Av michaela arvidsson - 18 september 2010 18:03

NU BLIR DET FILM MED KUSINEN OCH IMORGON SKA VI FOTOGRAFERA :d <3

Av michaela arvidsson - 18 september 2010 14:03

Hallå :)


nu är jag här igen .. Nu har vi slappat en stund och för en stund sen var vi ute och tog modellbilder med min kusinvitamins systemkamera , kuul och sen spelade vi lite Wii plus .. det var också roligt :) men jag behöver lite tips? på lite filmer ? snällla...



MÅNGA FIIIILMER.. kommer in sen ikväll igen   


några roliga bloggar?

jag kan ju tipsa om några...


www.publicsoul.bloggplatsen.se



www.funnysecrets.bloggplatsen.se


www.loone77.bloggplatsen.se


www.wilding.bloggplatsen.se


haha :D tipsa mig om några roliga :D<33

Av michaela arvidsson - 18 september 2010 11:31

Hallå ;)

 

nu har jag ätit frukost och snart blir deet wii :) sen ska troligtvis sanna komma och då vet jag inte vad vi gör , kanske hoppar på studsmattan en stund och tar kort med emmelies fina systemkamera , vem vet?   

 

Men jaa :) det var ett kort snabbt inlägg för nu ska vi strax spela wii plus tror jag :)

 

kraaaamisar ! <3

Av michaela arvidsson - 17 september 2010 23:52

Jaa , somsagt .. grattis till lilla söta filippa som fyller 4 stora år idag , redan. hon är såå gullig .. nu sitter man hemma hos emmelie , / kusinen och ska strax lägga oss och läsa en super duper bra bok ( säger emmelie iaf , men den verkar jättebra ), men men lyckat kalas iallafall!

 

men nu ska vi lägga oss ! godnatt allihopa    

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards