michaelaaarvidsson

Alla inlägg under mars 2011

Av michaela arvidsson - 31 mars 2011 22:10

Hallojsan igen!! 


glömde skriva om tävling hos alexandra.. Just nu tävlar jag om både en onepiece dress och en rosa klocka.. Hoppas verkligen jag vinner eftersom jag ALDRIG har chansen och vinna någonting tyvärr, så just därför hoppas jag att just JAG vinner! Men alexandra , över till henne! Hon verkar vara en jättesöt och jättego person och jag följer hennes intressanta och snygga blogg , läser vaaarje dag och följer den på bloglovin.. Och nu ska jag även ge er , en länk till hennes tävling och även en länk till själva bloggen!! 

Var med och tävla ni också !!  


http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-vinn-en-rosa-klocka.html#comment


där är en länk till tävlingen om den rosa söta klockan !



http://vadfanskajagheta.se/ och här är en länk till hennes söta blogg!! :) <3 

Av michaela arvidsson - 31 mars 2011 22:02

Hallooojsan!


Aa , hela vecka 11 var jag och underbara emma med min familj i fjällen i säfsen , uppe i dalarna. Det var fantastiskt gott väder hela veckan , kanonväder! Och det är mycket GILLA på det! Och våra goa grabbar i backen , haha.. aa.. Finns många starka minnen från fjällen du! älskar dig emma! <3


Sen nu torsdag-söndag förrra veckan var jag i frankrike - paris. Med hela familjen öjeling , det var jättemysigt och vi hade kanonväder nästan hela veckan , runt 21-25 grader varmt vaaarje dag.. Helt underbart, vi besökte eiffeltornet , nottre dam (?) , sekrökör nån kyrka lr nåt , med mera platser och det var verkligen jätte mysigt där.. Längtar tillbaka till både paris och säfsen , hela tiden!! Och det är mycket i skolan just nu , håller på och få igenom ett klassbyte , ska disskutera med rektorn snart tror ja , vet inte när.. Imorgon kan man ju hoppas.. vill ni veta mer får ni fråga privat för det är inget jag skriver här om.. 


men aa.! har inte mycket mer och skriva nu , än att det kommer komma ut bilder från både fjällen och paris såsmåningom.. 

pussssss!

Av michaela arvidsson - 5 mars 2011 17:00

Ska man skaffa blogg.se istället? och isf , vad ska man heta?

TIIIIIIPSA! :d

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards