michaelaaarvidsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av michaela arvidsson - 27 oktober 2010 16:42

Hallojsan!


Jaha , då var det ett tag sen man skrev här nu igen då.. men får la börja uppdatera lite oftare...Men återgå till det jag ska skriva om , men jag har inga som läser eller komenterar min blogg längre   På fredag fyller jag år förresten :) hmm... har ingen aning om vad jag får för nåt...men iaf , på Lördag så ska jag passa min underbaraste Dorian .. :-) Ska bli myysigt , ska väl äta på macdonalds och gå och kolla runt lite på stan tror jag.. Och sen på Söndag såå ska jag packa och städa lite och grejer för sen på Tisdag såå ska mamí och papí köra mig till underbaraste & bästaste Ida. och så ska jag vara hos min ida till på fredag morgon, sen kommer mamma och pappa & tony & troligtvis tina och mina systrar m familjer och hämtar mig för vi ska till Danmark och bada hela underbara helgen .... men nu måste jag dra! HEJDÅ!




Av michaela arvidsson - 27 oktober 2010 16:42

Hallojsan!


Jaha , då var det ett tag sen man skrev här nu igen då.. men får la börja uppdatera lite oftare...Men återgå till det jag ska skriva om , men jag har inga som läser eller komenterar min blogg längre   På fredag fyller jag år förresten :) hmm... har ingen aning om vad jag får för nåt...men iaf , på Lördag så ska jag passa min underbaraste Dorian .. :-) Ska bli myysigt , ska väl äta på macdonalds och gå och kolla runt lite på stan tror jag.. Och sen på Söndag såå ska jag packa och städa lite och grejer för sen på Tisdag såå ska mamí och papí köra mig till underbaraste & bästaste Ida. och så ska jag vara hos min ida till på fredag morgon, sen kommer mamma och pappa & tony & troligtvis tina och mina systrar m familjer och hämtar mig för vi ska till Danmark och bada hela underbara helgen .... men nu måste jag dra! HEJDÅ!


här kommer en underbar bild på min älsklings dorian!!


  


Kan man annat än att LÖÖÖÖVE honom??? <3333




Av michaela arvidsson - 19 oktober 2010 19:37

älskar min bebish! hon är bäst och hon betyder allting i hela världen för mig , alltid! hon finns alltid här för mig när jag är ledsen/deppig . Tack för allt sara. du är underbarast , kommer alltid ffinnas här för dig med , alllllltid! jag lovar dig , vad som än händer , såå har vi minnen och även om du hatar mig så finns jag här för dig ,ditt andra hem. SARA BEBISH BÄÄST OLAUSSON! <33333333333333333333333333333333

Alla här finns för dig , alltid. Du betyder det mesta för mig .


  




Av michaela arvidsson - 19 oktober 2010 19:29

Bebish är och kommer alltid vara min underbara bebish! , dessutom så har jag världens bästa vänner måste hag erkänna , dramatisk skoladag idag , men varför säger jag inte. 

Av michaela arvidsson - 7 oktober 2010 17:54

Hallllååå ;) 


inte sådär jättemycket att berätta idag men aja , kan ju skriva lite iallafall , haha ..  Men aja , i helgen vet jag inte riktigt vad som händer , men mitt höstlov är helt planerat , ska bli underbart .. Ska träffa min underbaraste "IDA JOHANNA LARSSON" <3 älskar dig gumman , ska bli underbart.. tre hela underbara dagar med dig i NOL . Men aja .. Massa håltimmar denna veckan i hela skolan....   

men aja , hejdå du! <33

Av michaela arvidsson - 2 oktober 2010 22:55

Hej ! 

Fan , idol är ju såå grymt bra i år , alla artister är sjukt bra och alla låtar , såå underbara. Ajja , brukar bara kolla i början i vanliga fall men för en gångs skull så kollar jag hela idol hela tiden.. Men ajja , kanske ska berätta lite om min Lördag?   


Vaknade 9.00 och då var det dags att klä på sig , platta håret och äta sen kom min syrras kille och hämtade mig vid halv 10 , då var det dags att åka upp till konfirmationsläsningen , där fanns allt underbart folk , som johanna , lina , sigrid.   sen åkte vi upp till min systers dotters ridskola och hämtade presentkort till henne , för vi skulle på 10års kalas för henne och hon skulle få ett presentkort på 5 extra gratis ridlektioner för 500:- utav oss i present och sen handlade vi lite lördagsmys.. Sen åkte vi hem och jag scrapbookade jag kuvertet till presentkortet och det blev jättebra , sen var det dags för det trevliga kalaset och somsagt det var jättebra , jättetrevligt , det var god tårta & tacos! menmen , nu har jag ingenting mera att skriva om! 


kramisar , ha de bra . hejdå   

Av michaela arvidsson - 1 oktober 2010 18:41

Hallå   


Idag har det varit skola som vanligt ... Det har la funkat , men lite segt.. Men sen iaf så efter skolan , såå mötte jag mamma & tony vid vct och Tony var hos tandläkaren!! Sedan såå åkte vi och beställde pizza , och emellan det , när dom tillverkade pizzorna så handlade vi lite fredagsmys , godis , chips & dricka och inne på tempo mötte jag sara och andre ..  


Haha, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer ..Joo sen hämtade vi pizzorna och åkte hem , åt pizza :) haha , men nu är jag tom , nu vet jag inte alls vad jag mer kan skriva ... 

men kan ju slänga in nån bild :) <3


  


haha , visste inte vilken jag skulle ladda in , menmen...


pösssshej :) 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards