michaelaaarvidsson

Alla inlägg under september 2011

Av michaela arvidsson - 30 september 2011 22:03

         DET OCH MASSA MASSA MER KÖPTE JAG PÅ ULLARED! 

Av michaela arvidsson - 30 september 2011 20:47

Lista...

Senaste...

1. Kompis(ar) du träffade: Tina , när vi åkte hem från skolan..xD 
2. Personen du pratatade med: Mamma & Pappa! 
3. Du fick SMS av: Josefine Näslund, tror jag! ;)
4. Du kramade: Ingen aning , sara tror jag...

Idag...

5. Kläder: Jeans , vitt linne , en pippitröja & en vit halsduk!
6. Bättre än igår:

Imorgon...

7. Är det: Lördag ..
8. Planer: Träffa någon kompis eller nåt kanske..
9. Något tråkigt som händer imorgon: ingenting tror jag..

Favorit..

10. Nummer: 29 (a' 
11. Färg: svart , vit & rosa (a)
12. Årstid: Sommar!!!!
13. Saknar du någon? jaa...
14. Humör för tillfället? Rätt bra , lite ont i benet menmen...

Frågor och svar :

15. Det första du gjorde: idag? Plattade håret , drog mot skolan.. x'D 
16. Vad åt du sist? Kycklingpaj sen äpplepaj med hemmagjord vaniljsås.. 
17. Vad irreterar du dig på? sånna personer som bara slutar svara och sen inte berättar varför dom e sura & att jag har en fluga över min säng.. 
18. Tror du på distansförållanden? Depends..
19. Vem tänker du på just nu? typ ingen :P
20. Tror du att personen tänker på dig med? a jag tror ingen tänker på mig xd
21. Vart reste du sist? spanien / danmark..
22. Vad gjorde du igår kväll? Pluggade inför so prov, & sen sov..
23. Liknar du din mamma eller pappa? PAPPA...:(
24. Ler du ofta? jaadå..
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? skönhet , för då får man lättare kille!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? tror aldrig jag tänkt på det..
27. I vems säng sov du i igår natt? min egen? .__.
28. Vilken färg har din tröja? nuu , vit , pippitröja..:P

Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? nopeee..
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? tror inte det..
31. Gråter du när du skadar dig? Det händer.

Lycka

32. Är du en glad person? Jag uppfattas så, så ja..
33. Vad gör dig glad? min familj , mina vänner osv..
34. Önskar du att du var lyckligare? njaa, lr kanske lite.. men jag e väldigt lycklig...
35. Är lycka överskattat? naaaeeee
36. Kan musik göra dig glad? Jaaaa, musik e mitt liv! <33333333333

Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig''? aarå
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det? man säger inte DOM 3 orden utan att man menar det, så ja..
39. Har du en flick/pojkvän? Nej, evigt dömd att vara singel tror jag..
40. Är du nöjd med det? nopeee.
41. Är du kär? nej, men skulle väl kunna om det var så , men jag e inte singel , inte i ett förhållande men reserverad till den som verkligen förtjänar mig..

Hat

41. Vem hatar du verkligen? nej , kanske inte tycker om , men hata e ett starkt ord.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej
43. Är du en mobbare? Nej
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Jag tror det...
45. Har du blivit sviken någon gång? arå.

Skolan

46. Gillar du skolan? säg nån som gör...
47. Favoritämne? vetinte... hemkunskap trorja..
48. Värsta ämne? NO-ämnen, alternativt Matte
49. Har du spytt i skolan nån gång? nopeee
50. Är skolmaten god? vissa maträtter funkar...

Av michaela arvidsson - 30 september 2011 20:14

Tjeeenare! 

Fredag kväll , azuuuum! Jag älskar't..

Det är typ assegt med skola just nu , mycke prov

och sånt, men jag tror fan att mitt so prov gick otroligt 

mega superbra idag.. Och sen fick jag ett G i musik ännu

gladare blev jag , så jävla underbart känns 

verkligen som jag börjat komma på riktiga banor igen

asså, känns som jag kommer kunna komma in på den linjen 

jag vill in på ! Alltså restaurang & livsmedel, svingöttt !  


HIHIHIHIHHIHI  ♥♥♥ 

Av michaela arvidsson - 29 september 2011 13:35

Jag har inte alls mycket och skriva om . förutom att jag e hemma från skolan idag, av olika orsaker.. ont i huvudet & magen...
Annars så har det inte hänt mycket alls sen jag skrev sist.. FÖRUTOM att jag ÄLSKAR SKRILLEX.. SÅ jävla fucking bra!!!!! 

Av michaela arvidsson - 25 september 2011 12:59

yääyäää , nu sitter jag hos tina och hon färgar mitt hår, typ röd/lila/brunare ajaa , slänger in  bild ikväll.. men nu ska jag blåsa , torka & platta håret sen kalas hos syrran! 


köss

Av michaela arvidsson - 23 september 2011 01:52

Har kollat film och tv i stortsett hela kvällen , 

nu blire one three hill & andra avenyn en stund

sen blire sängen , imorgon kommer jag typ bara

kunna uppdatera bloggen 2 ggr eller mer när jag kommer

hem, för jag drar mig mot ullared runt 9 tiden på morgonen

imorrn och kommer inte hem förräns på lördag för vi ska

stanna kvar där över natten , men min älskade laptop e med

och trådlöst internet så ngn uppdatering blire säkert :*


Ajaaa , godnaatt sötnosar! :)

Av michaela arvidsson - 22 september 2011 13:46

HÄHÄÄ, mitt nya påhittade ord , stocmupåhövo = städning och musik på högsta volym!

haha , jag e grym! Jaa , som sagt.. Nu blire städning och det suger , men det funkar rätt skapligt när man har musiken med sig ;) 

Av michaela arvidsson - 22 september 2011 12:27

Jappjapp , jag fick en fråga för ett tag sen om inte jag kunde börja med "dagens outfit " och jag har faktiskt brist på grejer att göra / skriva på bloggen så det var ingen dum ide. Så nu tänkte jag starta med dagens outfit idag..


Det här är iaf dagens oufit..



Lite smutsig spegel men iaf


Byxorna : Veromoda

Tröjan är från: Gina tricot! :) 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards