michaelaaarvidsson

Alla inlägg under juli 2011

Av michaela arvidsson - 31 juli 2011 23:04

Spelade minigolf förut , jag suuuuger.. men jag slog 1 hel hole in 1 iaf , tycker jag e grymt.. Imorgon kanske jag är med sara när jag kommit hem , och på tisdag blir det slottskogen med familjen & min syster m familj.. Myysigt.. Imorgon blir det nog mycke bilder på bl.a turning torso i malmö , egopix , m.m gissar jag på , nu tror jag att jag ska bädda ner mig och kolla på film ! Släng gärna in ett filmtips eller 2   

Av michaela arvidsson - 31 juli 2011 11:40

DAGENSBLOGGG är Joella Jantzen , Den bruden är helt ärligt sagt.. COOOOL , ROLIG & FRUKTANSVÄRT SÖT! Med andra ord är hon GRYM..

www.joellajantzen.blogg.se

www.joellajantzen.blogg.se 



üüübergullig & fruktansvärt söööt tjej! :)  





Av michaela arvidsson - 31 juli 2011 11:33

Nyss vaknat , underbart väder , solen framme & reppigt varmt faktiskt... ÄNTLIGEN kanske man får känna på lite värme denna sommarn ... Idag blire bad,sola , chilla & återigen bada... Imorgon bär det nog av hem , kanske träffa SaaarisPaaaris.. Saknar den töösen.. & sen på Tisdag blir det nog Sara eller Joseeefine tror jag.. Får la se vad det har och erbjuda..   



Av michaela arvidsson - 31 juli 2011 00:20

TJAA TJOOO!


Just nu ligger jag o väntar på att min movie ska bli done , oså vidareee.. Myser helt ensam i min säng i husvagnen , loveeely! Fast jag saknar mina underbara vänner där hemma & min älskade underbaraste bästavän.. Typ josefine , lina , sara , jennifer osåvidaree.. & Emma mest då , henne saknar jag såå jag gråter blod...


 


NÅGRA JJÄVLIGT VACKRA BILDER PÅ MIG ,

OSÅ ÄRE INTE DET ;PpPpPpPp  

Av michaela arvidsson - 30 juli 2011 19:38

I Tisdags bar det av mot ullared (som sagt) & sedan vidare mot campingen , ullaredscamping .. Och aa , jag prövade alla kläder jag hade köpt , och sedan var det väl typ dags å sova.. På morgonen nästa dag (alltså onsdags) drog vi vidare mot Skåne , där vi sov på en camping som hette Orebackens camping , på torsdagen så åkte vi in till kiviks och handlade typ lite allt möjligt , cider , juicer & så vidare sedan hem och grillade sen kollade vi på tv & myste..På fredagen åkte vi in till malmö och kollade på turning torso & åt glass sedan tillbaka till campingen , och nu sitter jag i småland efter och ha ätit goood thaimat och sånt... Jättemysiigt!!   Kommer komma bilder när jag kommer hem från småland vilket jag inte vet när men aja! Nu blire och spela spel & kolla tv... :)) 

Av michaela arvidsson - 30 juli 2011 19:29

Sryyy för att jag inte uppdaterat på några dagar , men har haft semester och ingen tillgång till internet , men idag köpte jag internet , helt AWSOMEEE! Men iaaaf DAGENSBLOGG är söötaste Klara Villebeck  hon e helt otroliigt söt och verkar vara en riktigt gullig tjej! 


kolla gärna in hennes snygge blogg!

www.klaravillebeck.bloggplatsen.se 

www.klaravillebeck.bloggplatsen.se

 


SÅÅÅ OTROLIGT SJUKT SÖT BRUUD!  

Av michaela arvidsson - 27 juli 2011 14:57

Japp, sitter in da bil till skåneeland.. Men igår var ag på ullared och ag handlade inte så lite , jag handlade 10 trosor typ , 3 bhar,strumpor , 2 sommarklänningar och två vita tunikor , ett par vita shorts , ett linne , smink , hårgrejer ,tights ,tjcktröja .. Tar nog ilder i veckan på allt :)

Av michaela arvidsson - 26 juli 2011 12:13

Bloggar via iphone nu så därför skriver jag inget långt inlägg är påväg till ullared sen nån camping och imorrn bär det av mot skååånelaand , kommer kanske några bilder ibland :) men uppdateringen kommer nog vara rätt så kasst, men ett inlägg per dag kanske ;)

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards