michaelaaarvidsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av michaela arvidsson - 30 oktober 2011 14:49

jag ser dig i korridorenmitt hjärta pumpar häftigtdin blick möter min min enda önskan är att jag vore din.

Av michaela arvidsson - 30 oktober 2011 10:51

Tjooooo breee man1 ! 

 Vad händer jaooo? Här händer absolut verkligen typ ingenting .. Nyss ätit frukost och a , mina syskonbarn har sovit över här inatt.
+ att jag var på nåt halloween grejsimojs igår, rätt awsome.. Jag var grymmast ju , lätt!
 


OSV... men nu ska jag se en film eller spela så!
kössss ;*  

Av michaela arvidsson - 29 oktober 2011 11:49

HEHEHEHE , MISSAT MIN NYA BLOGGHEADER? :D 

GOA GOA AMANDA NÄSLUND GJORDE  DEN ÅT MIG, JÄTTENÖJD..

TACK IGEN ! :)

ooomfg , jag fyller 15 idag, grattis !

tack :D  

Av michaela arvidsson - 26 oktober 2011 15:33

Ehm... Jag bara tog någon rubrik , lite dålig på och komma på rubriker , hehe! 

Men men , iaf , jag vet att jag e rätt dålig särskilt just nu på och blogga och jag ska försöka bli bättre

men kommer typ aldrig på något sådär jättebra o skriva om .. Men idag hade jag no-prov och jag hade 

pluggat sjuukt otroligt mycket inför det , men det var jävligt svårt så jag vettefan om jag fick godkänt , 

men i värsta fall får jag väl göra omprov !  Hihihi, på lördag fyller jag 15 äntligen! Awsooome! 

& på måndag börjar ett underbart höstlov, det börjar med att josssäbabee kommer hit i 2 nätter troligtvis

och på onsdag drar jag troligen till göteborg till min morbror och hans tjej & helgen kommer nog Ella !
Det här lovet blir nog grymt.. Men nu blire och starta musik på högsta volym och städa rummet.

Inte kul, men ett måste såå a !

Pusshej!<3 

Av michaela arvidsson - 24 oktober 2011 19:45

Blablablaforeveraloneosv..

Vet inte riktigt , har bara verkligen INTE lust och blogga, dessutom har jag ingenting och blogga om.
Skola skola skola , men det är bara denna veckan kvar sen äre höstlov 1 vecka sen direkt efter det

prao i 2 veckor , rätt grymt faktiskt! :D 

Av michaela arvidsson - 21 oktober 2011 21:04

Idol nu , weeeheyyyy! 


Robin har verkligen vart bäst hitills, linni också såklart.. Men annars har det inte vart speciellt bra, och jag pallar inte blogga så hejdå! 

Av michaela arvidsson - 21 oktober 2011 16:11

Yoooyoo! 


Freeedag , ääntligen? Har inte längtat efter fredag så mycket som nu, jag vettefan varför.. Men kom typ hem från skolan för en timme sen , hade musik sista timmen, rätt gött faktiskt. 
Nu blire spotify på högsta volym och städa , suger men ändå! ;)

Ikväll blire väl datorn & kanske idol? :)
Jag tycker faktiskt att ni ska gå in och subscriba min lista allihopa! (aaa)


GILLLA! bääästa listan på länge, det kan jag lova er! :D

 

.<3

Av michaela arvidsson - 19 oktober 2011 12:36

Jag går ner för dig
Jag kan göra allt
Snälla se på mig
För jag vill ha din hand
Vad jag än gör så gör jag fel
Jag faller för helt fel, men
Det är dig jag vill ha .

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards