michaelaaarvidsson

Alla inlägg under juni 2011

Av michaela arvidsson - 28 juni 2011 12:48

Y00!


Jag tänkte köra igång med veckans snygging & veckans blogg,.. 
Varje Tisdag kör jag en ny.. Såå , det är bara att kommentera att ni vill vara med , på både och eller bara en veckans , och även skriva blogg då! Sååå nu kör vi igång! ALLLA kan vara med!    

Av michaela arvidsson - 23 juni 2011 00:34

IMORGON BLIRE FÖRST SOMMARSKOLA 3 TIMMAR SEN BLIRE STAN MED BRORSAN OCH SEDAN VIDARE TILL SUNNINGEN MED GÖTT FOLK ! NU SKA JAG SOVA LITEGRANN , SÅ JAG TYCKER ALLA SKA SOVA LIKA GÖTT SOM JAG SKA , GODNATTTTTT :D

Av michaela arvidsson - 22 juni 2011 17:21

Namn: Michaelaa..

Ålder: 14 , 15 i oktober

Längd: 1.70 typ

Sko-storlek: 40

Född: uddevalla

Bor: ödeborg

Gör just nu: bloggar?


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, snäll & omtänksam

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: otålig, dåligt självfört.. & dåligt självförtr... 



Vad är du rädd för: mörka gränder , mördare & våldtäcktsmän.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: jag är mig själv

Det roligaste jobbet du haft/har: hos min faster trorja , det var soft (prao)

Har du körkort och egen bil: inte än ;)

När tod du ditt körkort: tar det om nååågra år, förhoppningsvis

När grät du senast: minns faktiskt inte , läääängesen..

När skrattade du senast: några min sen  

Vem åkte du bil med sist: pappa

Vem åt du mat med sist: pappa

Vem sov du hos sist: madde

Vem sov hos dig sist: min systerpojk dorian

Vad var du rädd för när du var liten: ingen aning

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: vet inte..

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Inga.

Värsta smärtan du råkat ut för: vetinte , garderobsdörren över mig i spanien och när jag skadade revbenen..^^

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: familjen , älskade vänner och alla mina underbara syskonbarn som fötts.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: skitsnack är något som jag absolut inte tål, falska rykten. annars vet jag faktiskt inte. är inte så bra på att bli förbannad, visar det inte för folk. blir mest tjurig 

Har du någonsin sportat: simmat , fotboll , judo , pingis under en tid , m.m

Någon du ser upp till: din mamma.

Vad finns alltid i din handväska: parfym, plånbok, mobil, nycklar, läppbalsam, headset.



Har du varit utomlands någon gång: ja, norge,tyskland,spanien,danmark m.m

Vilken plats var finast: spanien, helt klart.

Största stad/städer du varit i: spanien


  Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: NEJ.

Rökt: -

Snusat: -

Druckit: -

Har du piercing eller tatuering: öronen

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: hm, alltså kan inte säga exakt. hårfärg och sånt kvittar, men lite muskler, charmig, kramgo, lite barnslig, MAGRUTOR , myyyycke humor.

Finaste komplimang du fått: att jag är mig själv, det är det jag vill att folk ska se :)

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: vetinte.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: inte sårad, mest besviken över

Har du någonsin fejkat en orgasm: öh, nej

Hur många sex-partners har du haft: -

Har du någonsin gjort något kriminellt: trorja inte , haha

Har du snattat: inget grovt, godis I guess

 



 Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad tror jag, men landet är skönt

Hamburgare eller pizza: pizza

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: både

Aftonbladet eller expressen: afronbladet

McDonalds eller MAX: donken heter det men a donken..

Vin eller Öl: usch. inget

Charter- eller skidsemester: Både

Sverige eller Utlandet: utomlands.

Sport eller nyheter: Hmm. Nöjen.

Hockey eller fotboll: fotboll om jag måste välja

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mööörkhååriga

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg.

Bil eller buss: Buss


Av michaela arvidsson - 22 juni 2011 14:34

Kom precis hem.. Inatt sov jag juh som sagt hos Madde.. Det vart awsoome , längesen vi gjorde nånting tillsammans nu så det var kult   Vi kollade mest på film hela kvällen , och sen skulle vi sova för vi var så jävla trötta så det sket sig totalt med dygningen. 

Men sen typ runt klockan 8 tror ja jag gick upp för och klä på mig , platta håret och sminka mig sen bar det av ner mot bussen för jag skulle ta bussen till sommarskolan , det är gött somfan att det är min sista dag i sommarskolan imorgon! Wiiiiiiieee!


Och idag efter sommarskolan skulle jag ta bussen hem men då kom pappa och hämtade mig så det blev en liten roadtrip med farsan och nu ska jag kolla lite filmer och sen sova en stund!
Imorgon bär det av mot sunningen hela kvällen / eftermiddagen med s0ft folk..
Kössss ;* 

Av michaela arvidsson - 21 juni 2011 23:50

y000 bitches!


Inatt blire och dygna med Madde.. För min buss mot sommarskolan 09:03 , såååå om jag inte sover nått inatt lär jag inte palla sommarskolan imorrn så det är nog i stortsett bäst och sova egentligen men pallar inte :D

men nu har jag typ inte nånting och skriva här mer än att jag e förjävla skoltrött.. såååå FU! :***

Av michaela arvidsson - 19 juni 2011 16:47

Y00000! 


TORSDAGS :  Hmm.. Då gick jag upp runt 5 tiden för jag sov hos emma natten till torsdag och gjorde mig i ordning inför skolavslutningen och sen när vi kom till kyrkan då (som skolavslutningen skulle hållas i.) Så satte vi oss på bänkarna och prästen började prata sen skulle kören och olika personer sjunga sina låtar , sen efter det skulle vi gå tillbaka till skolan och ta avsked och sånt , då fick vi glassstrutar och pratade och så fick vi även våra betyg.. Och sedan var det dags och sluta , för bussarna skulle gå så jag gick ner till bussarna och medans jag satt & väntade på min syrra som skulle komma och hämta mig snackade jag med Michelle , Daniel & Lukas en stund sen kom syrran och hämtade mig runt 11 tiden och vi for mot liseberg och åkte hem vid 23 tiden på kvällen så jag var hemma runt halv 1 tiden och då gick jag & la mig direkt..  


FREDAGS :  Uhm.. Jag gick upp runt 12 tiden för då kom Tony in och väckte mig och berättade att jag konstigt nog hade försovit mig, sommarskolan u know... Inte smaaart , men så blev det.. Så jag bara softade hela dagen och kollade film & sånt.. Underbart faktiskt.. Sen finns det inte så mycket mer och berätta.. 

LÖRDAGS :  Då åt jag frukost sen bakade jag , banankaka , chokladkaka & en tigerkaka.. Allt utom banankakan var lchf. Och senare kom min älskade lille Charlie och syster med familj och dom var här en rätt bra stund , vi fikade på altanen och myste , sen åkte elli & anders & charlie hem till sig och jag & barnen gick ut och åkte moppe   och duuu? jag skiter fullständigt i vad DU tycker om att jag åker moppe och tutar gör jag hur jävla mycket jag vill så  ... Men sen handlade vi lördagsgodis och gjorde typ ingenting mer , sooftade.. 

IDAG : Jag gick upp runt 11 tiden , åt frukost , och gjorde mig iordning så åkte vi hemifrån runt 12 tiden lr nåt och då körde vi hem Dorian ,för han hade sovit över här natten till idag.. Sen åkte vi vidare till toooorp för jag behövde handla lite grejer och även morsan och farsan behövde handla lite, och jag köpte typ 


Godis
Dricka
Ögonfransböjare
Hårband
Hårprodukter
Rakhyvlar
Parfym
Hårnålar M.M


Orkar inte berätta allt men...

IMORGON : BLIRE SOMMARSKOLA , TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA !    



Av michaela arvidsson - 10 juni 2011 21:06

tar igen lite dagar nurååå va?!?!?


Dag 6 - det här hade jag på mig idag , idag hade jag på mig lila mjukisbyxor , rosa långärmad tröja , svart kofta och min svarta läderjacka! :D

Dag 7 - Detta ångrar jag..
Hmm.. ett misstag jag gjorde i vintras..

Dag 8 -  vilken frisyr jag trivs bäst i .. 
Plattat långt utsläppt hår eller plattat uppsatt hår. 

Av michaela arvidsson - 10 juni 2011 20:22

snaaart är detta linnet mitt! :DDDD



 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards