michaelaaarvidsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av michaela arvidsson - 26 augusti 2010 18:50

Hellllooo :)


musik & filmttips? :) jaa somsagt så är det full fart igen med skolan , läxor , plugg & ännu mer plugg.. 4 dagar har jag gått nu och det är helt okej i skolan faktiskt , träffat många nya , som sööta Nelly , thihi :) och blivit ännu närmre kompis med några . Men men , jaa somsagt det var ett tag sen jag uppdaterade här nu , men nu är det mycket i skolan också , och nu idag hade vi en idrottsdag med massa olika grejer som , kasta stövlar , kulstötning , pappersflygplan & m.m :) och vi var Italien och vi vann över alla åttor , så alla i laget fick en tablettask :D 


men jaa , loveya! :)

Av michaela arvidsson - 16 augusti 2010 15:22

Mina underbara systrar och deras underbara barn :) <333

 

Ellinore , hon har sina underbara barn , Dorian & Wilda & sin jättejätte snälla Man Anders , helt underbar familj , man kan inte säga annat än att det är en underbar familj!

 

Frida , hon har sina fantastiska underbara barn också , Jack , John & Wilma , dom är helt underbara dom med & Aron är en jättejättesnäll kille han med! Dom är också en helt underbar familj!

 

Leone , hon har sina fantastiska underbara barn hon med , Simon , Ida & Elias , dom är helt underbara dom med , och hennes man Peter är också jättejättesnäll , det kommer mer imorrn tror jag .. ! Den familjen är också jätte underbara !

 

 

men nu ska jag till fridis :D hejjjdå :) <333

Av michaela arvidsson - 12 augusti 2010 21:15

jaa somsagt , det är nåt fel på min blogg såå det är  heeelt konstigt såå ett enda inlägg skickas tre gånger... :S

Av michaela arvidsson - 12 augusti 2010 20:17

hejjsan allihopa ( dom få som läser min blogg :D ) 


ojj ojj ojj , vad längesen det var jag skrev i min lilla blogg.. har haft fullt upp :) 

men ikväll har jag lite tid över till bloggen :D haha.. men iaf.. igår var jag på torp med sara och handlade liite , kulkul.. och så har jag vart väldigt mycket ute med husvagnen , och masssa sånt och ska snart till skara i slutet av augusti (; <3


men nu ska jag dra , bajjbajj :D <33

Av michaela arvidsson - 12 augusti 2010 20:17

hejjsan allihopa ( dom få som läser min blogg :D ) 


ojj ojj ojj , vad längesen det var jag skrev i min lilla blogg.. har haft fullt upp :) 

men ikväll har jag lite tid över till bloggen :D haha.. men iaf.. igår var jag på torp med sara och handlade liite , kulkul.. och så har jag vart väldigt mycket ute med husvagnen , och masssa sånt och ska snart till skara i slutet av augusti (; <3


men nu ska jag dra , bajjbajj :D <33

Av michaela arvidsson - 12 augusti 2010 20:17

hejjsan allihopa ( dom få som läser min blogg :D ) 


ojj ojj ojj , vad längesen det var jag skrev i min lilla blogg.. har haft fullt upp :) 

men ikväll har jag lite tid över till bloggen :D haha.. men iaf.. igår var jag på torp med sara och handlade liite , kulkul.. och så har jag vart väldigt mycket ute med husvagnen , och masssa sånt och ska snart till skara i slutet av augusti (; <3


men nu ska jag dra , bajjbajj :D <33

Av michaela arvidsson - 2 augusti 2010 20:18

just det jaa :D 


har lovat er några egopics på mig och tinis :D <3


              


HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHA
HAH :d <333

Av michaela arvidsson - 2 augusti 2010 20:06

Hejjsan :) 


Min älskade saknade kusiin kommer kanske troligtvis hit imorgon och sen åker jag och hon troligtvis hem till henne och leker ;) 

ida har jag typ nästa bara slappat , städat rummet , tagit disken för mamma och sen har jag lagat hela maträtten , känner mig väääldigt glad över mig själv today :) 

OCH JAG BEHÖVER HAAA FIIIIIIILMTIPSSSSSS !!!! :D <333333333333333


vad ska man mer skriva ? kanske slänga in en liten bild ? :) 

så får det blii :)

  

haha inget snygg , men men :) 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards