michaelaaarvidsson

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

dags och slänga in ett litet inlägg igen ,

Av michaela arvidsson - 6 december 2010 19:47

Nämn något som gjorde dig glad igår: ullared , haha och mina systrar och familj.
Vad gjorde du kl 08 imorse: satt och hade mentorstid i skolan.

Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade runt på facebook.

Det sista du sa högt: "jag vet inte , hade tänkt att göra det mamma."

Det senaste någon sa till dig: "varför gjorde du inte det då? "

Vad har du druckit idag: julmust , juice och vatten.

Vad var det senaste du åt: pommesfrittes :)

Vad var det senaste du köpte: massa olika igår på ullared.

Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkgrön

Vad är det för väder hos dig nu: usch usch usch och ännu mer usch , SNÖIGT.

Godaste glassmaken: choklad & saltlakrits!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaae , ingen aning. har inte upplevt det.

Sover du tungt: jaa.

Drömmer du mardrömmar: nej , LÄNGESEN!

Trivs du med ditt jobb: ehmm... skolan ? såå isf , nej!

Favoritklädsel: typ mjukis lr tights och tröja och kofta.

Favoritlåt just nu: förlåt att jag aldrig sagt förlåt - daniel adams ray.

Vad ser du om du tittar till höger: mamma xD

Vad gör dig glad just nu: det mesta.

Vad ska du göra härnäst: datorn och tvn.

Höger eller vänsterhänt: högerhänt.

Humör just nu: glad , men trött som fan... O.o

Favoritgodis: salt , surt & choklad.

Kläder just nu: t-shirt , mjukis.

Sommarplaner: ingen aning...

Hur många kuddar sover du med: 3 

Spelar du något instrument: nej , kanske ska börja gitarr.

Morgon eller nattmänniska: nattmänniska ofc :O
Vad är viktigast för dig: familjen , släkten och vänner.

Är du kittlig: nej

Snarkar du: nej

Stjärntecken: skorpion

Äckligaste insekten: usch , vet inte.

Längtar du mest efter just nu: vet inte...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michaela arvidsson - 22 mars 2012 00:23

Ni kan sluta läsa, eller a iallafall denna bloggen! Har bytt till nattstad, så alla ni som läser denna hoppas ni fortsätter läsa min nya pussss HTTP://NATTSTAD.SE/MIICHH HTTP://NATTSTAD.SE/MIICHH        ...

Av michaela arvidsson - 20 mars 2012 19:15


Jag är med och tävlar om en sjukt mysig / snygg juicy couture dress  på Hanna Stångberg's blogg, skulle gärna vilja vinna eftersom jag aldrig vunnit någonting i hela mitt liv trots att jag e med i tävlingar varje dag.   Tycker ni också ska va...

Av michaela arvidsson - 19 mars 2012 14:34

Yää, som rubriken lyder. Fick håltimma på sista lektionen, så 70 minuters so lektion gick bort!  Underbart, kom hem för typ en halvtimme sen, har käkat , kollat facebook & lyssnat musik. Funderar faktiskt på och lägga mig och sova någon timme, e ...

Av michaela arvidsson - 18 mars 2012 23:35

Sorry för att jag inte lagt upp bilderna ikväll, har inte orkat.. Lovar att jag lägger upp dom imorgon, var iallafall nere och hälsade på min lilla gosbebis, sååå söt! Lägger somsagt ut bilder imorgon, vi fikade & åt smörgåsar & drack kaffe, de...

Av michaela arvidsson - 18 mars 2012 12:27

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards