michaelaaarvidsson

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Saknade , kusinvitamin , & godjul :)

Av michaela arvidsson - 28 december 2010 23:34

Jaa , ska jag vara ärlig så fick jag ganska mycket fina saker i jul och har ännu inte fått min julklapp från farmor så jag har fått en del denna julen också. Men nu ska jag berätta vad jag gjorde på julen , jag vaknade kl 11 ungefär och klädde på mig och gjorde mig i ordning typ sen så gick jag ut tog på mig skor och sen åkte vi till syster yster och julmaten åt vi runt halv 3 tiden men jaa , sen var det ju kalle anka ofc i en timme och då åt vi lite godis och sånt och drack glögg , sen började alla söta barn vänta på tomten och börja bli lite spända , men Ida var värst i år , den grimasen kan man nästan betala för att få se , hahaha.Men iallafall sedan kom tomten och det var klapputdelning och sånt i en stund , sen öppnade alla sina paket och testade lite saker , sen åkte vi iallafall hem .. men aa , vad kan man säga , en lyckad jul?? Jaaa det var det! 


Men japp! Nu har jag vart med Emma sen i söndags och vi har haft ASKUL verkligen , i måndags var vi på stan och vi flummade verkligen as mycket , gud jaa.. lr vad säger du Emma? Och igår så gjorde vi inte så mycket , mer en chilldag , men senare på kvällen runt 18.00 gick vi och mötte folk och hade kul med dom och sen gick vi hem och typ , käkade chips & kolla film , myyspyys! Och Idag har vi inte heller gjort mycket faktiskt men jaa.. Imorgon blir det iallafall för mig att åka till min käraste kusin och sova där någon/några nätter , jag vet inte hur länge men.. Det får vi se då. Vi tar en dag i taget. 


Men jag vet inte faktiskt , men när jag tänker efter ! GUUUD vad jag saknar ALLA mina syskonbarn , Dorian , Wilda , Lilla jack & john + ida & elias :) mina små gullungar! hoppas jag får träffa dom snart.. 



Men jaa! nu har jag inte mer och säga, denna gången blev det ett ganska långt blogginlägg men inte bloggat sen innan jul iaf. men nu ska jag nog kolla film ... KÖÖÖÖÖSSSSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michaela arvidsson - 22 mars 2012 00:23

Ni kan sluta läsa, eller a iallafall denna bloggen! Har bytt till nattstad, så alla ni som läser denna hoppas ni fortsätter läsa min nya pussss HTTP://NATTSTAD.SE/MIICHH HTTP://NATTSTAD.SE/MIICHH        ...

Av michaela arvidsson - 20 mars 2012 19:15


Jag är med och tävlar om en sjukt mysig / snygg juicy couture dress  på Hanna Stångberg's blogg, skulle gärna vilja vinna eftersom jag aldrig vunnit någonting i hela mitt liv trots att jag e med i tävlingar varje dag.   Tycker ni också ska va...

Av michaela arvidsson - 19 mars 2012 14:34

Yää, som rubriken lyder. Fick håltimma på sista lektionen, så 70 minuters so lektion gick bort!  Underbart, kom hem för typ en halvtimme sen, har käkat , kollat facebook & lyssnat musik. Funderar faktiskt på och lägga mig och sova någon timme, e ...

Av michaela arvidsson - 18 mars 2012 23:35

Sorry för att jag inte lagt upp bilderna ikväll, har inte orkat.. Lovar att jag lägger upp dom imorgon, var iallafall nere och hälsade på min lilla gosbebis, sååå söt! Lägger somsagt ut bilder imorgon, vi fikade & åt smörgåsar & drack kaffe, de...

Av michaela arvidsson - 18 mars 2012 12:27

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards