michaelaaarvidsson

Alla inlägg under januari 2011

Av michaela arvidsson - 4 januari 2011 15:40

Tjosan tjosan! :) 


Igår kväll så kom emma runt halv 8 tiden och då

började vi göra en jättegrymtgod kycklingsallad

sen när vi hade ätit så gick vi ut och träffade andre

en ganska lång stund typ 5 minuter eller något sådant.

Sen när vi kom in så kollade vi färdigt på " sex and the city 2 "

och så  snackade vi med Andreas en stund på skype och sen 

fortsatte vi och kollade på film då kollade vi på " the hottie and the nottie "


Och idag väckte pappa oss runt kvart över 1 , gööööttt fick sovmorgon! 

Och nu har vi ätit frukost och sen hyrde vi hem en film och den heter " the killers" 

och jaa , den är konstig men grymt bra , det är en actionkomedi och den andra

var en komedi "the hottie and the nottie" och jaa , den var la också bra och lite rolig , men ikväll blire iallafall att ha mys med min lilla ida , vi ska hyra hem 1 eller 2 filmer och sen ha lite godis , dricka & chips hade vi tänkt..


Men aja , nu orkar inte jag skriva mer, kösssshej! <3 

 

Av michaela arvidsson - 3 januari 2011 20:48

Nu har emmapemma päron******** kommit ;) <3333333333333333333333333333333

och nu , så ska vi **************************************************
**************************

men ni vet ändå inte det vi vet att ni inte vet att vi vet vad ni ska göra ^^




   och här får ni en riktigt FÄRSK bild ;)

Av michaela arvidsson - 3 januari 2011 16:22

Ohjaaaaa! Ikväll kommer emmapemmma! hmm..... undra vad vi kommer göra ??

inte kolla film väl? joo , det kommer nog bli ett antal filmer.

Annars kommer vi snacka på skype antar jag. Och till helgen

så blir det att åka till syster yster och hennes underbara barn jack, wilma & john.

Guuuuuuud vad jag har saknat dom! Det ska verkligen bli roligt

att träffa den familjen igen.  Mina små underbara syskonbarn.

Men aja , nu finns det inte mycket mer att skriva om..


Kössshej <3 

Av michaela arvidsson - 2 januari 2011 20:38

Ikväll ska jag bara berätta och lägga ut lite bilder om en helt underbar & otroligt söt tjej som alltid funnits här för mig. Lina Fredriksson , min andra halva! Den helt otroligt underbaraste tjejen som jag känner. Hon är så himla underbar & tänker på allt och alla och kanske till och med alldeles för lite på sig själv! Hon är iallafall den mest underbaraste ,vackraste , finaste & otroligt sötaste tjejerna jag känner. Och just nu så saknar jag henne så det gör ont i mig. Jag behöver henne för att kunna fungera , hade jag inte haft henne så vet jag inte hur jag hade haft det idag , antagligen helt förjävligt. Jag vill inte och får verkligen ALDRIG förlora henne då går jag under , då lever inte jag längre. Jag förlorade henne i ett - ett och ett halvt år ungefär och det var fan det värsta året i mitt liv , jag saknade henne så himla otroligt mycket. Tyvärr , så har vi ju dåliga stunder och har vi haft dåliga stunder men det klart , är det såhär det ska vara om man är bra vänner? är det så? Jag har hört att det är så iallafall , men hur som helst , även om inte jag är hennes bästavän så kommer alltid hon vara min. Hon finns alltid här för mig om jag känner mig ledsen och är trött på allt, hon finns alltid om jag har blivit ovänn med någon , så är hon den personen som tröstar mig , och jag försöker göra detsamma för henne , men jag vet ändå inte om det räcker till ibland , ibland så känns det inte så. Men Lina du ska veta en sak , jag kommer alltid älska dig och du kommer alltid vara min bästavän men även om jag inte visar det speciellt bra så är det såhär det är hjärtat!



här kommer 1-2-3 bilder på henne , älskar dig lina!   




 


     

Av michaela arvidsson - 1 januari 2011 19:56

Hallojsan! (vet inte riktigt varför jag använder det ordet) 


Men aja , nu har det ju slagit över till 2011 , dessutom så skriver alla så jävla negativt hela tiden? varför egentligen? Asså jag menar , se det positivt istället.. tänk positivt.. men aja , nu ska jag sluta störa mig på allt irriterande folk..  


Men iallafall , jag hade verkligen en kanon nyårsafton i år! Tack allihopa , orkar inte skriva allas namn , men vi åt så mycket god mat & sköt fina raketer och aa, allt möjligt faktiskt! Och nu till veckan blir det att vara med lite kompisar , typ malin en dag iaf vet jag hittills..Men idag när jag kom hem så satt min syster här med mina underbara syskonbarn och sen så har jag nästan bara slappat sen jag kom hem :) men jag saknar min lilla jack & john väääldigt mycket just nu !   


Här slänger jag in några bilder på mina syskonbarn! 


   Jack först , 2 wilda , 3 dorian & 4 John.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards