michaelaaarvidsson

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

problem, planer , melodifestivalen m.m

Av michaela arvidsson - 6 februari 2011 16:00

Jaa! Nu var det längesen jag skrev här , men jag tog en liten bloggpaus faktiskt.

Men somsagt har jag lite grejer och berätta faktiskt och det är vissa positiva och

vissa negativa , lite blandat alltså! Allt mellan himmel och jord. Bl.a blev jag ovänn med den som betyder mest för mig typ som ALLTID funnits här för mig och jag saknar henne nåt så otroligt.. Men jag står för det.. Jag är en dålig vän och det accepterar jag.. Men det har ALLTID varit vi och det trodde jag det skulle fortsätta vara men så blev det inte.. Jag älskar dig och kommer alltid göra iallafall! 

Även om inte du kommer förlåta mig så vill jag ändå att du ska veta att jag e ledsen! Från den ena saken till den andra.. Vem tyckte ni var bäst i melodifestivalen igår??? Jag tyckte helt klart att SWIIIINGFLY var BÄST !   Jag bara älskar dom! Danny var la okej.. men dom andra var ingenting att ha tyckte ja.. Men iaf.. V.11 såå ska jag till fjällen troligtvis med familjen och bäästa emma och det kommer bli helgalet hoppas jag.. Och sen v.12 kanske jag troligtvis ska med Emma till Paris i några dagar , vet inte hur länge heller men.. Det hoppas jag funkar , våra älskade föräldrar ska prata om detta idag och typ diskutera priser och sånt ,    men iaf.. Har faktiskt inte ens tänkt på att jag hade bloggen men nu kommer jag vara aktiv här igen , det lööövar jag..Emma retar mig för min dialekt också , och det gillar vi inte...    Men nu har ja ingenting mer att berätta... 


sååå kössshej   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michaela arvidsson - 22 mars 2012 00:23

Ni kan sluta läsa, eller a iallafall denna bloggen! Har bytt till nattstad, så alla ni som läser denna hoppas ni fortsätter läsa min nya pussss HTTP://NATTSTAD.SE/MIICHH HTTP://NATTSTAD.SE/MIICHH        ...

Av michaela arvidsson - 20 mars 2012 19:15


Jag är med och tävlar om en sjukt mysig / snygg juicy couture dress  på Hanna Stångberg's blogg, skulle gärna vilja vinna eftersom jag aldrig vunnit någonting i hela mitt liv trots att jag e med i tävlingar varje dag.   Tycker ni också ska va...

Av michaela arvidsson - 19 mars 2012 14:34

Yää, som rubriken lyder. Fick håltimma på sista lektionen, så 70 minuters so lektion gick bort!  Underbart, kom hem för typ en halvtimme sen, har käkat , kollat facebook & lyssnat musik. Funderar faktiskt på och lägga mig och sova någon timme, e ...

Av michaela arvidsson - 18 mars 2012 23:35

Sorry för att jag inte lagt upp bilderna ikväll, har inte orkat.. Lovar att jag lägger upp dom imorgon, var iallafall nere och hälsade på min lilla gosbebis, sååå söt! Lägger somsagt ut bilder imorgon, vi fikade & åt smörgåsar & drack kaffe, de...

Av michaela arvidsson - 18 mars 2012 12:27

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards