michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av michaela arvidsson - 26 maj 2011 23:15

Dag 1 - Om mig själv!


Jaha , jag ska då berätta lite om mig själv , vet inte riktigt om det ingår och berätta om familjen också , men dom e allt för mig så jag berättar lite om dom med! 


Jaa , jag kan väl börja med att jag är en rätt ovanlig chey , är ganska galen av mig. Och gillar och vara med polare , lyssna på musik och festa typ! Det är mitt liv , det är detta mitt liv består av! Och såklart mina syskonbarn , älskar barn , det går inte och komma ifrån.. Mina syskonbarn är helt underbara allihopa och vad som än händer så betyder dom & min familj allt för mig! Men iaf , jag har 3 stycken underbara storasystrar , Ellinore, Leone & Frida. Alla är lika goa på sitt sätt! Och jag har 9 stycken syskonbarn , Dorian ,Wilda & Charlie som nu är ungefär 1.5 månader ,det är Ellinores barn , Sen har vi Simon , Ida & Elias som är Leones barn, Och Wilma , Jack & John som är Fridas barn! Men över till info om mig igen , jag går i klass 8C , jag älskar sommaren , jag älskar känslan av att ha sommarlov , vara med killar & polare , festa , vara ute med husvagnen , gå i klänning och korta korta kläder.. Såååå UNDERBART! Jag har inga sjukdomar, är inte allergisk mot nåt. Och så får jag inte glömma min goe lillebror Tony också! Ni får fråga om ni vill veta nåt mer, kan inte komma på nåt mer och berätta om mig just nu! sååå fråga!   

Av michaela arvidsson - 26 maj 2011 23:14

Kör på denna istället ! ;) 

♥ Dag 1 – Om mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 4 – Mina passioner.
♥ Dag 5 – Min bästa vän
♥ Dag 6 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 7 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 8 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 9 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med..
♥ Dag 10 – Det här får mig att gråta
♥ Dag 11 – Min favoritresa.
♥ Dag 12 – Något jag saknar.
♥ Dag 13 – Mina favoritskor.
♥ Dag 14 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 15 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 16 – Mina rädslor.
♥ Dag 17 – Min favoritplats.
♥ Dag 18 – Min önskelista.
♥ Dag 19 – Mina drömmar. 

Av michaela arvidsson - 26 maj 2011 22:13

BÄÄSTEEE EMELIE OLOFSSON HAR GJORT MIN HEADER , OCH HON E GRYM BARA SÅ ALLA VET.. DESSUTOM SÅ SKA NI ABSOLUT BESÖKA HENNES AWSOOME BLOGG.. DÄRFÖR FÅR HON TYP 5 LÄNKAR ELLER NÅT SÅ INGEN MISSAR HENNES BLOGG!  







TACK IGEN! <3







Av michaela arvidsson - 26 maj 2011 20:48

Yää, tjeeenare tjeeenare ! 


Förra torsdagen försvann våran söte lille katt , han blev överkörd , det är helt otroligt att det redan hunnit gå en hel vecka sen dess! Men iaf , efter allt slit med gudstjänster hit och dit , och kyrkan och konfirmationsträffar är jag ÄNTLIGEN konfirmerad , konfirmerade mig i söndags , helt underbart att det är klart, I LIIIIKE !   Och jaa , konfirmarionen blev lyckad , fick massa presenter ,två verkligen grymt fina armband.. Ett var av min söta syssling & hennes mamma , det var ett armband med massa söta berlocker på och det andra var ett från alla mina underbara storasystrar och deras familjer , ett armband i äkta silver med en slags skiva på där det står " vår älskade syster " jättegulligt! Och massor av pengar! Jag tackar igen   Och sen direkt efter kyrkan och fotografering av släktingar m.m så bar det av mot ödeborgs folketspark för mat och dryck och även presentöppning och sen blev det tårta och sånt! Jättetrevligt! :) Men nu har jag inte så mycket mer och skriva , såå kösshej!   

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards