michaelaaarvidsson

Alla inlägg under juni 2011

Av michaela arvidsson - 10 juni 2011 19:02

Chris Medina, oyeeeah.. Thats real shiit! 
Yeeyee , kääärlek till honom, så jävla bäst är låten , så jävla bäst är han! Det finns verkligen ingen fiinare video & låt än den..   


Btw , inte bloggat på ett antal dagar nu , har bara helt enkelt inte orkat blogga, vart jättetrött och seg varje dag och bara kollat på massa film och åkt moppe en del ocg vart med bästa Emma såklart.    Men iaf , jag stöööööör mig jävligt mycket på att typ alla andra skolor har fått sommarlov nu och vi har ungefär 4 fucking dagar kvar ? Det är 7kt , ännu värre är att jag ska gå på sommarskola , och det seegaste / kassaste är att den börjar nästa fredag , och vi slutar på torsdagen ... suuuger lr vad? :OOOO sååå irriterande.. 
men kösssssssssssss ;*

 sååå jefla best , och jag skiter i om någon kommenterar " fan vad gammel " lr nåt sånt , för det är onödiga kommentarer, jag gillarT ! 

Av michaela arvidsson - 2 juni 2011 22:17

Somsagt ,.bloggar via mobil nu.. Ser på bb hos suster men skriver.imorrn ;*

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards