michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 13 november 2011

Av michaela arvidsson - 13 november 2011 21:07

Somsagt, har typ inte bloggat på 2 veckor nu.. Men har bara verkligen inte orkat...
Denna veckan har jag haft det rätt soft, jag har praktiserat på restaurang & gatuköket här i färgelanda ! 
Jag har bl.a sorterat drickor, serverat mat, diskat , lagt upp mat & lagat liiite mat :) & i fredags när jag slutade

fick jag 200 kronor av dom jag jobbade för , började runt halv 10 och slutade runt 2 tiden varje dag, jättehärligt!
Och denna veckan ska jag praktisera på konsum i uddevalla, på skogslyckan , haha! 

Idag har vi typ vart i göteborg hos morfar , sen rensat ut hans lägenhet för han har flyttat 
såå det blev lite grejer , bl.a en handmålad spegel :) Jossebabe har sovit här sen i fredags

fast ikväll åkte hon hem :( Men blir väl troligtvis så att jag sover hos henne nån dag i veckan 

när jag ändå praoar i uddevalla annars sover jag hos syrran varje natt :D 
Men nu har jag inte något mer och säga.. Så
PusssPusss !


 




Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards