michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 12 september 2011

Av michaela arvidsson - 12 september 2011 18:30

Kommer inte direkt på någon bra rubrik till detta "allt i allo inlägget" haha...

Men iaf... Försöker komma på nån söt person som e bra på och göra bloggdesign/header... Börjar bli tråkigt och ha denna nu , haft den ett tag! Ajaa , kommentera gärna eller skriv på facebook om det är någon som läser detta inlägget som har lust och fixa design / header åt mig , vore huuuur gulligt som helst! (a)


Btw, idag drog jag mig mot skolan runt 7:35 farsan skjutsade idag så jag slapp och gå! Assoft! Och sen sååå har jag faktiskt tänkt lite , jag kom på att jag gjorde en ny facebook som var meningen att jag bara skulle ha folk jag visste vem dom var / kände och , jag kom på att jag egentligen inte fattade varför jag gjorde den , har ju förfan ingen nytta av den så jag funderar starkt på och ta bort den igen asså..eller? jag vet inte riktigt...




Kan ju tillägga att jag hatar FALSKA personer.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards