michaelaaarvidsson

Alla inlägg under september 2011

Av michaela arvidsson - 11 september 2011 12:48

Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag fick träffa min saknade Lina ! :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: vaknade av cpåska , och sen somnade om t 12
Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade facebook..
Det sista du sa högt: haha vet la fan inte jag..?
Det senaste någon sa till dig: nej . dom e borta nu!

Vad har du druckit idag? pepsi & juice! 
Vad var det senaste du åt: frödinges kladdkaka & bulle (;
Vad var det senaste du köpte: no fucking idea...
Vad är det för färg på din ytterdörr: uhm... grön?
Vad är det för väder hos dig nu: samma skit som vanligt, åska & regn..
Godaste glassmaken: tyyyyyyp.. choklad / lakrits...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: knappast..
Sover du tungt: haha nej..
Drömmer du mardrömmar: drömmer typ aldrig några drömmar..
Trivs du med ditt jobb: går fortfarande i skolan
Favoritklädsel: mjukis & hood
Favoritlåt just nu: haha , im from the ghetto
Vad ser du om du tittar till höger: ett bord...
Vad gör dig glad just nu: att min syster & hennes underbara familj kommer strax..
Vad ska du göra härnäst: skriva klart blogglistan sen busa ;)
Höger eller vänsterhänt: höööger
Humör just nu: glaaaad & glaaaad!
Favoritgodis: lakrits & choklad , TUUURKISK PEPPAR! :D
Kläder just nu: tröja & jeansshorts :)
Sommarplaner: sommaren är över -.-
Hur många kuddar sover du med: 7 ;)
Spelar du något instrument: nejnejnejnejnej
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska , dör varje gång jag går upp på morgonen! 
Vad är viktigast för dig: typ allt, familjen & mina underbara släktingar & polare!
Är du kittlig: nej..XD
Snarkar du: nope
Stjärntecken: skooorpioner
Äckligaste insekten: spiiiindlar...!
Stökigt eller välstädat: båååde och ;)
Längtar du mest efter just nu: haha , jaduu... en sak, peeeeengar & jaa , nånting mer! :P



avslutar med en bild!

   

Av michaela arvidsson - 11 september 2011 12:23

YO bitches!


Helgen har väl vart riktigt soft , i fredags typ slappade jag bara , var i färgelanda och handlade godis & dricka , hehe! Sen såg jag typ på .... 20 ? avsnitt av one three hill och snackade skype den kvällen , sen la jag mig och sov.. På lördag vaknade jag väl runt 12-1 tiden , assoft. Då käkade jag "frukost" och sen satte jag mig vid datorn och försökte fixa in ny musik på min ipod för jag har fått tillbaka min ipodhögtalare och det är typ asgrym bas i den så jaa.. Och all min musik har försvunnit från min ipod så ja.. Sen såg jag väl på film en stund , sen gick jag faktiskt ut och träffade Lina ett tag och vi drog hem till henne och var även ute och gick promenader! Asgrymt! Hade inte träffat min tös på några veckor så hon var rätt saknad.. Och idag hoppas jag farsan kan fixa min moppe så jag kan dra ut och köra en del med lina eller någon , hähäh!   

Av michaela arvidsson - 9 september 2011 19:41

Jaa , jag vet inte riktigt vad jag ska skriva , har ju inte direkt hänt mycket sen jag skrev sist , har däremot vart ledig från skolan idag för alla klassrum och sånt e uthyrt till nån orienteringsgrejsimojs.. haha, asgött! Ikväll blire väl bara film & feta mig! Ajaaa... pusshej! ;*

Av michaela arvidsson - 7 september 2011 14:54

Tjaooo!

Sitter på biblioteket i brist på ingenting och göra , bussen t stan går om typ 40 min, då drar jag & T oss ner mot stan och chillar , kanske träffar lite folk . Får la se sa den blinde till den döve Dagen i skolan har vart rätt najs med vissa undantag . Men a , iaf nu har jag inte så mycke tid kvar på datatiden , så vi hörs ;*

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards