michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 6 december 2011

Av michaela arvidsson - 6 december 2011 15:44

Hihihihi,, det blev faktiskt ingen kladdkaka .. hade inte kakao  
Men men, .. nu ska jag kolla lite one three hill avsnitt igen..
Det e sjukt bra, helt underbar serie 5:e gången jag ser om alla igen..
heheh!



   

Av michaela arvidsson - 6 december 2011 11:56

Det blev och stanna hemma idag med, mår inte riktigt bra..
Svag i kroppen och konstant ont i huvudet och halsen, intee okey!

Meeeeen , har typ nyss vaknat , så nu ska jag äta mackor, baka kladdkaka och sen

smälla i mig en hel kladdkaka ;d 
Endast för att jag e så sjukt bäääst!  


Såå jag kanske bloggar ikväll också 
för nu blir det one three hill & kladdkaka , heheheh! 
Pusss!   

Av michaela arvidsson - 6 december 2011 00:31

Tjeeenare ! 

Jag vet att det var ett tag sen jag bloggade , men sååå himla längesen var det ju inte,  23 november hehehe! 
Iaf , idag vaknade jag av att jag blödde näsblod och kände mig lite febrig så jag stannade hemma idag..
Ska även göra det imorgon, sen får vi se om det blir bättre! Och nu har jag sett klart båda säsongerna av vampire diaries
så nu ska jag se om alla 7 säsongerna av one three hill för 5:e gången, men den serien kan man se om och om och om igen.. Så
sjukt bra är den.. I helgen var jag med jennifer, simon , tony, pb , klara & så , i fredags var vi i stan och tog 9 bussen hem.. På lördagen

drog jag, jennifer & klara med simon och hans familj och fikade, hehe , myyysigt! Men hade iaf en grym helg med goooa folk.


Men nu ska jag se lite avsnitt av one three hill, sen sova!
Så puss! <33 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards