michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 8 december 2011

Av michaela arvidsson - 8 december 2011 22:13

Heheheh, mitt nya kodord för " snöa , åska & blixtra " 
Jooo , jag vet jag e bästast & grymmast ever.
Meeeen seriöst, fyyyfan vad det åskar , snöar , regnar + blixtrar, 
vad i helvete e det för sjukt väder i DECEMBER dessutom..? :O
Låg och kollade på one three hill ensam i mitt

mysiga tysta rum och sen helt plötsligt släcks lampan
och skit, hur läääskigt är inte det då? :OO
Blev skiträdd...

 

Av michaela arvidsson - 8 december 2011 19:36

Klädsel
Vad har du på dig idag:
 svarta team sportia mjukisbyxisor , ett svart ginatricot linne & en vit kofta

Vad använder du just nu för skor: inga just nu, men annars mina svarta shiklack (?) .
Favoritfärg på kläder: Svart , vit & Typ ljusljus blå! 

Senaste person som
Sov i din säng:
 Jag

Du pratade med: mamma
Du delade en drink med: Don't remember
Du gick på bio med: min syster, hennes kompis och deras barn.
Du gick på stan med: klara,jennifer,simon,patrick,tony :)
Skällde på dig: Guds bästa barn e jag ju ? (a)

Senaste
Låt du hörde:
 Tonight Tonight

Film du såg: Hur många lingon finns det i världen :DDD
Mat du åt: Grönsakssoppa..:p
Kram: min syster :)
Puss: Ingen aning, min lilla bebis kanske :p
Fest: hehehe, väldigt längesen..
Känslan: "jag e inte frisk"
Ilska: ingen aning :p
Resa: Fjällen förra vintern ..
Glädje: Jag e näästan alltid glad ( när jag inte e sur )
Dröm: Det var ett tag sen...
Boken du läste: Ja må han Le...va?
Personen du träffade: Mami
Personen du pratade i telefon med: Klaraaa
Personen du fick sms av: Jennifer <3
Gången du åt en 7-eleven korv: haha typ ett årsen! :p
Gången du var utomhus: När jag hjälpte syrran och bära ut challe till bilen :p
Gången du sov: Inatt??
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår.
Saken du köpte: Vettefan du..


Om dig

Namn: Michaela
Ålder: 15
Smeknamn: mickis eller mickan :p

Syskon: 3 storasystrar och en lillebror
Sysselsättning: bloggar, kompisar, musik osv!
Bra egenskaper: ingen aning :P
Dåliga egenskaper: nfi
Linje/klass: 9c
Hårfärg: Brun 
Ögonfärg: bruna
Skostorlek: ibland 39 annars 40 :p

Av michaela arvidsson - 8 december 2011 18:14

Vaknade runt 11 tiden imorse , åt frukost med mamma .

Sen gick jag in på mitt rum och kollade one three hill, typ 3-4 avsnitt.
Sen gjorde jag väl typ ingenting alls,
Efter skolan kom simon förbi och han ÄLSKAR one three hill

så medans jag städade mitt rum kollade han några avsnitt av oth .. Heheh! 
Saknar mina söta kompisar, men imorrn träffar jag några av dom
för imorrn drar jag mig till stan , runt 6 tiden drar jag upp till torget

och kollar på min systerdotter när hon sjunger i kyrkan! :)
Sen drar jag väl mig ner mot stan igen, eller a beror på hur jag mår vill säga.
Mår ju fortfarande inte helt okej! 
Just nu e min syster och hennes goa barn här

så nu ska jag väl gosa med min bebis osv.
Såå vi hörs!
Pussss! 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards