michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av michaela arvidsson - 2 januari 2012 23:38

Www.michellelindhe.blogg.se :)

http://joakimlindqvist.devote.se :)


Www.jefferz.blogg.se :)

http://jonnaceline.webblogg.se :)

www.ceciliaalbertsson.blogg.se :)


www.fokis.se

Inte så många, men några stycken iallafall , tipsa mig gärna om bra / intressanta bloggar :)



Av michaela arvidsson - 2 januari 2012 22:55

Sitter hos min syster rakt ut i skogen nu , har nyss druckit lite cola, ätit chips och pratat och så. Men nu har hon gått och lagt sig, hihih , så nu har jag hela huset för mig själv + hennes laptop ;)

Näärå, men iallafall..
Runt halv - kvart i 9 tiden kom jag hit, efter och ha tillbringat hela dagen i stan

med klara, simon , tony , jessica & ronja . Hihi, hade jätteskojsigt, som vi brukar ha!

Ska sova hos elli ( min syrra ) tills onsdag nu såå kommer inte bli så himla mycket

uppdatering på bloggen , men ska försöka mobilblogga en del också, men ni kan ALLTID nå mig

på min mobil , hehe! :D
Dom som verkligen står mig tillräckligt nära har mitt mobilnummer, annars kan ni bara

skicka på facebook så får ni det! :)


Pussshej!

Av michaela arvidsson - 2 januari 2012 13:05

Om drygt en halvtimma- 45 minuter drar jag och mamma till högsäter 

och hämtar jennifer, mamma börjar jobbet runt 3 så vi åker med henne till stan

istället för och kosta på oss buss ;) 
Vet iallafall att vi ska träffa klarisrarisunderbaris en stund och , kanske simon och tony

, ska försöka slänga in någon uppdatering via mobil , hihihi! Iallafall så har jag en nokia

n95:a nu , för pappa har lagt bort min iphone och hittar den inte -.-, så jag ska få en ny

mobil så snart som möjligt. Men nu ska jag göra mig iordning och sminka mig and so on..


Uppdaterar kanske sen , pusshej!  


 

Gammal bild men!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards