michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av michaela arvidsson - 29 januari 2012 21:12

Heeejsan!! 
Sorry, vet att jag inte bloggat på ett tag nu.
Men har vart i sthlm hela helgen, så har vart lite svårt och blogga.
Men igår drog vi från stockholm , tåget gick 13:07, men vi fick springa runt och

leta efter vagn 4 ett tag hahaha, där vi skulle sitta, för vagn 4:a hade dom tagit bort.
Aja, sen kom vi till Herrljunga runt 5 där hämtade pappa oss, så körde han hem mig till Jennifer.

När jag kom dit hade hennes mamma & hon lagat mat och bakat tårta, fläskfile & hasselbackspotatis + sås.
& en tårta med sylt, vaniljkräm och godis på , omnomnom :33
Sen drog vi ut i goa högsäter, så träffade vi cissi, linnea , linus, maja osv. Så var vi med

dom i typ 2 timmar, men dom drog hem runt typ halv 11 eller nåt. Så jag , jennifer & cissi satt

kvar ute och sen gick vi in och kollade film, dolphin tale & smurfarna.
Fast vi var trötta så vi la oss rätt tidigt.
& idag vaknade vi väl runt typ 12, så åt vi frukost, sen drog vi ut

så kom mamma och pappa och hämtade mig, men a.. Hade kul som vanligt!
Men imorgon lägger jag ut massa bilder, hehehe! Puss hej!! :)  




Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards