michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av michaela arvidsson - 1 februari 2012 20:20

Woooop Woooop ! 

Kommer inte på så mycket och skriva om, men har nyss sovit en stund, och typ käkat hallonpaj

med vaniljsås . yummie! 

Vart i borås hela fucking dagen med klassen , men a, jag pluggade i headsetet och lyssnade på musik

på högsta volym, guuuet! Men a, så åt vi på donken och sen 2.5 timmar buss hem igen, så sjukt

ovärt.. Iaf, nu bloggar jag o lyssnar på musik. Blir väl och kolla gossip girl resten av kvällen / natten. Inte trött längre så! 

Men vi hörs senare eller imorrn ;)
puuussss! 


 


hehehehhee !

Av michaela arvidsson - 1 februari 2012 20:20

Woooop Woooop ! 

Kommer inte på så mycket och skriva om, men har nyss sovit en stund, och typ käkat hallonpaj

med vaniljsås . yummie! 

Vart i borås hela fucking dagen med klassen , men a, jag pluggade i headsetet och lyssnade på musik

på högsta volym, guuuet! Men a, så åt vi på donken och sen 2.5 timmar buss hem igen, så sjukt

ovärt.. Iaf, nu bloggar jag o lyssnar på musik. Blir väl och kolla gossip girl resten av kvällen / natten. Inte trött längre så! 

Men vi hörs senare eller imorrn ;)
puuussss! 


 


hehehehhee !

Av michaela arvidsson - 1 februari 2012 20:15

Haha, omfg.. Blev rätt rädd ;)


 

hahhaha

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards