michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av michaela arvidsson - 26 februari 2012 20:03

Imorgon börjar den fucking hemska skolan igen, aja..

Får stå ut, går ju bara sen fjällen nästa vecka, kan inte bli bättre :)

Måste verkligen plugga denna veckan, jag får se om jag får tid till bloggen

får nog inte fööör mycket tid, men aa.. Mamma väckte mig runt halv 11 imorse, 

jag skrek på henne så sur jag blev , är fortfarande trött, åt frukost & gjorde mig iordning

sen drog vi till Göteborg, till min morbror, och hälsade på honom några timmar , sen åkte

vi till mormors grav och satte några blommor o ett ljus där & tillsist till min morfar 

och fikade! Såå 3 besök på en dag och hemma 7 , inte såå dåligt..

Har inte många bilder men , ni kan få några stycken , woop woop :)


 

   


Redan tre år sedan du gick bort nu mormor, känns som det var igår

vi rusade ner till sjukhuset för och ta farväl av dig, du ska veta hur 

saknad du är här nere på jorden, men förhoppningsvis har du det

bättre där du är ♥♥

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards