michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av michaela arvidsson - 1 oktober 2011 16:04

Kom inte på någon rubrik , så jaa.. Det fick bli det gammla vanliga! Haha..Iaf jag vaknade väl nån gång mellan halv 1 - 1 , asgött och få sova ut.. Fast hade nog sovit längre om inte morsan väckte mig men men.. Sen drog vi till färgelanda , och sen har jag bara suttit vid datorn & lyssnat på musik! Musik & film är fan mitt life , efter familj , syskonbarn & polare då men.. Annars är det fan det jag lever , särskilt för OC & One three hill , hihih , det är däremot fan min nya drog! Seriöst , så jävla bra.. hoppas dom gör fler än sju säsonger!  


Kan ju även säga att jag älskar skrillex :DDD
& Kapten röd , han e min musikdrog just nu

men asså , någon mer än jag som tycker att hans

texter stämmer så bra , att han verkligen vet

vad han sjunger om?  Jag älskar verkligen det han sjunger


Nu ska jag fortsätta lyssna på musik & kanske spela lite ! 

Puss1 ! 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards