michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av michaela arvidsson - 14 oktober 2011 22:07

1. är du kär? nej!
2. har du snusat? - nopee
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej
4. har du legat i sängen brevid en kille? - uhm.. jaa
5. har du blivit dumpad? - nae,
6. har du blivit slagen allvarligt? - nej
7. tar du droger? - näpp
8. har du haft en tjej/kille? - a
9. har du pussat en tjej? ja
10. hatar du någon? - nej , inte direkt hatar just nu . 
11. älskar du någon? - jaa
12. har några av dina vänner svikit dig? - ja
13. har du djur? - nej, inte längre..
14. har du legat bredvid en tjej i sängen? - jaa
15. hatar du dig själv? - händer vissa dagar e sämre än andra.
16. gillar du orange? - njaa, beror på..
18. har du nån sjukdom? - Nopee , och aldrig haft.
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - HAHAH, jaaaa! 
20. har du en gris? - haha nej
21. har du en plattång - aa
22. har du en bror? - japp
23. har du sjukt bra humor? - nej fyfan! askasss!
24. har du mörkt hår? - japp
25. gillar du att stå i duschen i flera timmar? - ojaaa!
26. tycker du om hästar ? - nej , inte direkt, eller jo vissa, bellas :D

27. har du en hund? - nej
28. har du skilda föräldrar? - nej
29. har du gått på simskola? - jaapp
30. har du sagt bög till en kille? - ja
31. har du sagt fitta till en tjej? - ja
32. har du fuskat? - närråå!
33. har du en kanin - nepp
34. har du lunar? - hah nej..
35. har du MSN? - aop
36. har du en syster? - jaapp, 3 stycken.
37. har du bruna ögon? - jaopp
38. gillar du att fota? - ja
39. har du sett dig själv brinna? - nej xd
40. hjälper du dina vänner? - aa
41. gillar du tacos? - ja
42. tycker du att du är söt? - nej..
43. har du dansat? - har dansat , senast var förra lördagen , men jag HATAR det.. & är värdelös på't.
44. har du spelat fotboll? - ja
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - nja 
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - ja

47. har du ätit sniglar? - äääh nej..xd
48. äger du en locktång? - nej, den har brokatS!
49. gillar du att tugga tuggummi? - ÄLSKAR'T
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? ja
51. gillar du kläder? - haha , vilken fråga ,men jaa..xd
52. hatar du falska vänner? - ja
53. gillar du räkna matte? - nej
54. älskar du någon nu? - nej!
55: har du gråtit inför en vän? - jaråå
56. kan du sjunga? - nejjj x'd
57. har du sett nån dö? på filmer gills de? :D

58. säger du vad du vill? - a för de mesta.
59. är du stor? - nej
60. vad är ditt hela namn? - michaela sylvia janita arvidsson (fruktansvärt...)
61. kan du tala spanska ? - typ 5 ord...xd
62. är du kortare än 1.60? nejjj :P
63. älskar du sommaren?- ja
64. älskar du vintern? - nej
65. har du mer än 6 par strumpor ? - ja
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - , hääänder..
68. har du haft sex med ett djur? - ojaaa, varje kväll innan jag lägger mig! 
69. gillar du att städa? - vem gör?
70. gillar du att sova länge? - ja
71. har du vart med om en olycka? - när jag var nyfödd typ , trafikolycka..

72. är du förvirrad? - näe
73. äger du mer än 6 par byxor? - tror du att jag är fattig eller?
74. har du förlorat en vän? - nej
75. gillar du att shoppa? - ja
76. har du varit i paris? - jaa förra året, de var underbaaart..
77. gillar du spindlar?- njaae.. sådär
78. klarar du dig själv? - jaa
79. lagar du ofta mat? - ja
80. är du klantig? - JAAAAA
81. har du foppatoffler? - vet ej
82. har du mer än 20 låtar på din data? - ja
83. sminkar du dig innan skolan? - ja om jag inte försover mig
84. har du träffat en kändis? - jaa
85. har du mer än 7 par skor? - nae, inte nu längre..xD
86. har du busringt? - haha jaa xd
87. har du skällt på din bror? - ja
88. har du en vän som skiter i dig? - nae, kanske.. vet inte..
89. har du velat göra saker men vågar inte? - arååå
90. sover du med nått gosedjur? - nej

91. har du åkt nånstans utan att du får? - tror inte det..
92. vill du bara bort ibland? - nej , rätt glad i mitt liv.
93. har du tältat? - ja
94. har du bränt dig? - ja
95. har du lekt med levande ljus? - ja
96. har du lekt anden i glaset? - haha vet inte..xd
97. skäms du ibland? - jaaaaa! XD
98. bor du i skåne? - nej
99. gillar du hip hop/rap musik? - beror på
100. har du Piercing någon stans ? - nej men får i december :)

<3

Av michaela arvidsson - 14 oktober 2011 21:05

Hejsaaaan!


Idag väckte mamma mig runt 6 halv 7.. Gick upp , plattade håret , sminkade mig & klädde på mig . Meeen jag fick faktiskt ta en vinterjacka , halsduk & mössa idag, sååå sjukt kallt! Reena vinterkylan imorse juu.. Aja iaf , nu är klassresan bokad också ! London med klassen 17 - 20 maj! Gryyymt!   Hihih! 

Sen när jag kom till skolan så hade vi svengelska , sen mattediagnos , rast i typ 1 timme o tio minuter, azum, sen hade vi svenska och då hade typ en del av klassen såhär att dom skulle läsa upp sina tal , vissa tal , dom berörde verkligen , fick fan tårar i ögonen! Och sen so , och sist musik,  då jag hade en underbar stund tillsammans med alla mina sköna brudar!!! Sen nu ikväll har jag kollat idol , och jag tycker några stycken var bra , men det var många som var riktigt dåliga ikväll och jag blev vääldigt besviken på linni idag :(((

Förlåt att jag byter ämne , men jag känner att jag verkligen måste skriva av mig lite about min familj & vänner osv..

Jag har en rätt stor men underbar familj.
jag e lycklig i närheten av mina syskonbarn & familj.

Dom e i stort sett mitt allt, dom finns alltid där om man behöver prata , alltid om

man behöver gråta ut, om man gjort något man ångrar , så hjälper dom mig alltid

och reda ut det. Somsagt dom är helt underbara , det här är mest syftat till mamma , elli , frida & leone! Det är dom som står mig närmast när det gäller allt sånt.

Om mina syskonbarn , Även om man e hur ledsen som helst så sprider alltid mina

underbara små syskonbarn glädje , det räcker att jag får en kram av dom så blir jag direkt på bra humör. Och särskilt när något utav dom ( jag har 9 , 10:onde e påväg ) säger t.ex , jag älskar dig , eller något liknande , den känslan känns så himla bra , då kan man verkligen känna sig som en lyckad moster. Jag vet inte riktigt mycket mer jag kan skriva, men min familj & alla barn e mitt allt. <3 ÄLSKAR ER!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards