michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av michaela arvidsson - 12 oktober 2011 20:43

Jaaa, jag vet har vart urkass på att uppdatera denna veckan , men , jag har bara verkligen inte orkat.. inte haft energin till det.. men i övrigt har det ändå inte hänt något speciellt , fööörutom att jag fått massa godkända prov, matte, so, no osv... jätteproud! hihi   


åter till annat ämne , jag hade en riktigt jävla aazum helg tillsammans med bella, på fredagen mötte hon mig på stationen sen åt vi tacos hemma hos henne sen typ myste vi och kollade film , sen på lördagen var jag med henne i stallet , hihi! och sen på kvällen drog vi till nrj experience , riktigt grym , såg ju mange makers liive! & träffade även elin & ylva, goa tjejer..   På söndagen var jag på liseberg med syrran & familjen , också jättenajs! ni kan ju dra en slutsats av att jag haft en riktigt gr8 helg! & snart e det helg igen , haha! så jävla snabbt går det... ++++ Att jag saknar mina söta tjejer , bl.a sara , sarah , bella , josefine , ella osv osv.. <3



Sen har det ju bara vart skola och idag kom min söta syster och hennes goa barn förbi och firade min lillebror som fyller 14 år! GRATTIS BROORSAN! :) 
Så vi åt typ tårta & mat ! hehe! 

Måste ju bara lägga upp några söta bilder på min lilla charlieebooy!! 

     älskar dig underbara älskade charlie! ♥♥♥
 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards