michaelaaarvidsson

Alla inlägg under februari 2012

Av michaela arvidsson - 10 februari 2012 23:08

Sitter i vardagsrummet, med cola, chips , dipp & kollar film med mamma och pappa , 

'Arne Dahl - Ont blod '
Den e skitbra, ett tips :)
Orkar inte skriva så mycket så ska återgå till filmen igen.
Pusshej <3

   

Av michaela arvidsson - 10 februari 2012 20:44

Dagens blogg är ElllaBabeee! 
För att hon e så sjukt otroligt snygg,
& hon e min underbara saknade vän.

+ att hon har en jävligt awsome blogg som jag

tycker alla borde kolla in :)
Hon e så grym på alla sätt och vis, men hon

har en annorlunda stil och typ av person, & hon vågar

vara sig själv  hihi , det är det

jag älskar mest med henne men jag hatar henne och hennes

föräldrar samtidigt för att hon fått läppiercing och inte jag :((( så fucking

snyggt...:333
Pusss på dig min snygge :*


www.jonnaceline.webblogg.se


   


JAG ÄLSKAR DIG MIN GALET SNYGGA TJEJ

Av michaela arvidsson - 10 februari 2012 11:21

Tja, 


 vaknade nyss, eller a för typ en halvtimme sen, ska nog snart försöka

få i mig någon frukost om min hals tillåter det dvs. Kör igång med dagens

blogg ikväll, fram tills 20:00 kan man anmäla sig , så bara och köra på :)
Presenterar första 'dagens blogg' kl 20:30 !


Har inte mycket mer och skriva, så a

pusshej!  

Av michaela arvidsson - 10 februari 2012 00:14

Kör ett länkbyte med denna sjukt söta tjejen, 

Josefinewestgaard.bloggplatsen.se
Hon e sjukt söt, och har en jättefin blogg.

Hon lägger upp mycket söta bilder på sig själv, många texter, 

låttips och även skriver om allt mellan himmel och jord :)

Såå titta in , Ni kommer inte ångra er , jag lovar :) 


Josefinewestgaard.bloggplatsen.se






  Sjukt fin tjej ! <3



 



Av michaela arvidsson - 9 februari 2012 15:13

Jag tänkte försöka starta igång 'dagens blogg'
Hur enkelt som helst, det ni behöver göra är att


Kommentera detta inlägget med " jag är med, eller jag vill vara med'

Och såklart fylla i din bloggadress :)

Såå kom igen!!!



Av michaela arvidsson - 9 februari 2012 14:27

 

   

   

       

HEHEH, det var längesen jag slängde in bilder, så det här var lite bilder jag tog i helgen

och en konstig bild på mig, hihi :)

Av michaela arvidsson - 9 februari 2012 13:10

Kom inte på någon bra rubrik, som vanligt, då kör jag på någon låttitel eller text .. 

Vart hemma från skolan idag, mår skitkasst rent ut sagt. Känns som jag ska hosta

upp mina lungor eller typ kvävas till döds av hostan, men jag känner mig väldigt ' klagig ' nu.

Har rätt tråkigt, och då spelar jag icyy tower bara för och fördriva tiden, så nu ska 

jag kolla plain jane & spela icytower ;) pusshej! 



- You shoot me down, but i won't fall 




Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards