michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av michaela arvidsson - 1 mars 2012 21:06

Kör ett länkbyte med en av dom goaste tjejerna jag känner

Wictoria Herulin, tycker ni ska gå in och kolla denna goa tjej's blogg, 

den e sjukt fin, och mycket bra :) Hon skriver om shopping, åsikter, allmänt, 

bilder, sitt liv , osvosv, jag älskar hennes blogg , det kommer ni med göra :)

Hon e sjukt snygg, fin , go , snäll , rar osv ! :D


http://wictoriaheurlin.devote.se 


     


så äckligt fin är du tjejen ! 

Somsagt, besök hennes blogg! :d


http://wictoriaheurlin.devote.se 


Av michaela arvidsson - 1 mars 2012 20:33

Seriöst, jag suger...

1. kommer aldrig på rubriker längre..
2. kan inte ens måla streckgubbar längre, vad e det med mig?? :O:O


Aja, iaf, kom hem runt 3 tiden från skolan, har ju fått tagit hem hur mycket läxor 

och skit med mig hem idag, e ju ledig nästa vecka.. Åååh bara typ 2 dagar kvar tills 

vi åker till fjällen, ska bli helt underbart! Kommer nog upp en del bilder under den veckan

också , om jag har tillgång till internet vill säga! När jag kom hem städade jag rummet, 

sen sov jag en timme, sen åt jag tacopaj & drack kaffe efter det , nu cola & chips..
Känner mig ju en aning tjoock, aja.. Det ska vara gött & leva! Imorgon blir det nog

dålig uppdatering för jag drar till stan med jennifer, andre & jesper trorja, kommer typ hem

klockan 9 sååå! Har inte så mycket mer och skriva nu , eller jo jag blev vääldigt glad nu,

för blogg.se finns ju en app på mobilen & iphones , nu ska det komma en likadan fast bloggplatsen.se

det har jag velat ha länge, eftersom det gör allt så mycket enklare och blogga i skolan, på stan, lägga upp

bilder osv.. jaja , pusshej!

Ni måste ju bara lyssna på låten som en kille skrivit till minne av linnea, som gick bort för några månader sen

sprid gärna låten också, helgrym ! Han finns även på spotify sök bara på 'juniork'




Checka även in hans kanal där han har några fler låtar, http://soundcloud.com/Juniorkmusic , riktigt fet musik!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards