michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av michaela arvidsson - 3 mars 2012 20:34

Har typ bakat, städat , och sånt hela dagen.. Ändå har jag inte ens packat än , men det gör jag inatt !

Åker somsagt till sälen imrn morgon, typ runt 8 , och jag kan inte sova i bilen , kommer inte funka bra :( 

Aja, ska bli hur gött som helst kan jag ju garantera, syrran & deras familj ska med också. Klara sov här inatt,

det var inte bestämt förrän efter vi kom ner till stan , vi typ käkade på donken på torp, köpte ett läppglans

sen drog vi hem till klara & hämtade grejer och fixade oss. Sen stressade vi ner till stan och köpte blommor och choklad

till min fina mamma som fyllde år. Sen hemma kollade vi typ film , snackade med jesper på skype & flummade sönder typ.. Har inte så myckeet och skriva, kanske bloggar ngn gång när vi åker till sälen imrn och kanske nåt inlägg senaree ikväll. Puss & ha en bra kväll för det ska jag ha ;);)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards