michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av michaela arvidsson - 7 mars 2012 10:00

Fortfarande i sälen , vilket är underbart..
Bortsett från att XEW^feiwpqwnhdöp nere i receptionen stänger av internetet 

på kvällarna, alltså den enda tiden jag har att blogga på e på dagarna och då är jag

ju självklart ute i backarna.. Ska snart ut i backarna igen & sen måste jag ju säga grattis

till min finaste syster som fyller år idag! Så vet inte om du läser men grattis  ♥ ♥

Det finns inte så jättemycket och skriva om dem här dagarna för , vi har typ bara åkt skidor, ätit mat

, badat , solat, osvosv.. Det man brukar göra i fjällena.. Nu vet jag inte när nästa uppdatering kommer

men men, nu har ni iaf fått ett inlägg denna veckan, bilder kommer upp på torsdag kväll / natt!

Pussss <3 


 

 


i backen igår, sol och + grader, underbart! & den andra bilden e en vanlig bild på
en blomma jag tog hemma innan vi åkte.. :) 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards