michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av michaela arvidsson - 11 mars 2012 14:46

Har nyss städat klart mitt rum, ska platta håret , sminka mig & klä på mig sen

drar jag ut med lina och tar kort, så blir ingen uppdatering förrän

ikväll, då kommer det säkert några bilder också :)

Får se.. 

Inte riktigt på humör eftersom jag inte har hittat

mitt fritidskort... aja

hej

Av michaela arvidsson - 11 mars 2012 12:28

Fuck denna början på söndagen..
Har inte hittat mitt fritidskort och i förrgår tappade jag två andra kort här i ödeborg

men men, hoppas att f-kortet ligger här i mitt rum, ska städa det KLINISKT rent nu..
Annars e fan 625 fucking kronor borta? ISF FML, nuffsaid!


Ajaa, iaf så lääängtar jag äckligt sjukt mycket till helgen

23-25 för då drar jag till skåne och sover hos min finaste emma, ska bli

underbart.. Har ju aldrig vart där , så det är på tiden nu ;)

.
Sen så läste jag nyss det här  : 
http://www.e24.se/business/konsumentvaror/cola-far-nytt-recept_3341145.e24#xtor=AD-500-[e24]-[3341145]-[box]-[aftonbladet 

Att coca-cola tydligen är cancerframkallande, men säg då någonting som inte är cancerframkallande

nuför tiden , snart vatten också en grej i mängden, isåfall OM det nu skulle vara såhär 

så borde jag redan ha cancer eftersom jag dricker , mer cola än jag kan räkna. Den bästa drycken

HELT KLART. 


Uuuusch, orkar inte skolan imorgon, aja positiva med det är ju att vi är lediga

på torsdag & fredag så vi går bara 3 dagar så det är ju jävligt soft iallafall, torsdag & fredag 

lär nog tillbringas med klara, jennifer , andre , kanske någon / några mer..
Sen någon av dagarna kanske jag ska träffa jessica, har inte träffat henne på jättelänge.
Har inte så mycket mer och skriva nu måste jag fortsätta städa &  leta efter mitt fritidskort.
Men om någon i ödeborg har hittat det, snällllaaaaa..... hör av er, dör utan det.. är ju fan

handikappad utan det, kan ju knappt ta mig till uddevalla.. bläääääää..

aja hej  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards