michaelaaarvidsson

Alla inlägg under december 2011

Av michaela arvidsson - 23 december 2011 00:02

Chillar brett med jennifer nu , kom nyss in!
Vart ute sen 10 med jesper & Andre , trevligt trevligt

+ att vi har bestämmt oss för och dygna inatt så imorrn när vi

drar till stan redan halv 1O så kommer vi säkert va antingen övertrötta/pigga somfan

eller så kommer vi vara sjukt trötta! Hahahah , vi har mängder av chips och pepsi iaf

så vi ska nog klara detta. Emma har vart här i 2 nätter nu , hon drog till andreas förut :/
Saknar redan min fina flicka. & Klara och simon sov här natten tills idag.. Haha, fullt hus!


Btw , det känns verkligen inte som att det är julafton om två dagar.
Hoppas det kommer liiite snö iallafall! Också får jag ju säga stort

grattis till min underbara Storasyster som fyller år idag !
+ en liten bild kan ni få också

haha , puss hej!

   

Av michaela arvidsson - 19 december 2011 15:19

Vart i uddevalla sen 20 över 9 imorse..
Var faktiskt rätt najs , allt förutom idiotiska museet , jättetrist..
Men kollade på en slags teater , dom som gick i 2:an på sinclair spelade någon teater, den var rätt bra , förutom att dom slog mig med en flaska i magen :O -.- 

Men dagen har vart bra i stort sett med jennifer & sarah! 

Inte riktigt okej . Men men..
Nu ska jag nog laga mig något och äta

och sedan  kolla oth, sen kanske sova en stund?
Lite trött sådära ...

Pusss hej! 


Av michaela arvidsson - 18 december 2011 13:18

Har inte skrivit någonting sen i fredags så ja, det är väl kanske på tiden nu. 
I fredags morgon / förmiddag vaknade jag & jennifer typ 10 över 12 , och kom

på att våran buss till stan går 20 över 1 . Men hennes mamma körde oss ner istället

efter vi hade ätit frukost och gjort oss iordning ocksååå.. Sen när vi kom ner träffade

vi lite olika folk, först jennifers brorsa , sen sara & robin och runt halv 5 tiden träffade vi min goa josse! Efter det åt vi på donken och softade , sen drog vi till min syrra för min systerdotter skulle med mig hem och nu har hon sovit över här hela helgen och ska dra sig hem idag !

Imorrn blir det uddevalla med 9;orna , ska nog vara med emilia , sarah & jennifer , ska kolla på sinclair elever som gör något uppträdande och sen lyssna på någon tjej som ska berätta om julen, kulkul...
Men iaf, har inte mycket mer o skriva.
Skriver nog ikväll.
Pussss !  

Av michaela arvidsson - 15 december 2011 23:33

Nu chillar jag brett i jennifer's säng jaoo!
Vi stannade kvar i centrum efter skolan och så

också köpte vi kladdkaka :D

Sen har vi typ, käkat, kollat filmer & käkat igen

nu blire one three hill  , imorgon drar vi med 1 bussen till stan

så blir dåligt med inlägg bloggar kanske när jag kommer hem 

runt 7-8 

PUSs!

Av michaela arvidsson - 14 december 2011 21:20

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min favoritdryck 
Dag 03 – Mitt älsklingsdjur 
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Om de bloggar jag läser 
Dag 06 – Det här gör mig glad 
Dag 07 – Det här skulle jag göra om jag fick 1 miljon 
Dag 08 – En människa jag skulle vilja byta liv med för en dag 
Dag 09 – Min favoritårstid - varför? 
Dag 10 – Mina syskon 
Dag 11 – Detta hade jag på mig idag 
Dag 12 – En bild på mig från förra året och en från idag 
Dag 13 – Den här veckan 
Dag 14 – Dessa människor undviker jag 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min älsklingsmat 
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag 
Dag 19 – Detta ångrar jag 
Dag 20 – Den här månaden 
Dag 21 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade 
Dag 22 – Det här upprör mig 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre 
Dag 24 – Dessa människor dras jag till 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag 
Dag 29 – Vad jag vill bli när jag blir stor 
Dag 30 – En sak jag vill göra innna jag dör

Av michaela arvidsson - 13 december 2011 18:12

Kunde verkligen inte komma på någon rubrik, så det blev en fin sådan med massa random bokstäver, slog ett simpelt slag på tagentbordet så blev det som det blev!
Just nu har jag så sjukt extremt tråkigt.. Käkar pringels och dricker cola :D
Men jag har skrivit upp alla mål in för no provet imorrn och nu ska jag bara lyckas plugga in dom i min sega hjärna ;)
Såå ja, väntar på att one three hill säsong 3 ska bli klar..
tankar ner den just nu :) Hela mitt teknik betyg e G nu , känns jättegött!

Har inte mycket mer o skriva. så pussss :)


saknar min finaste josefine  :( <33   

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards