michaelaaarvidsson

Alla inlägg under december 2011

Av michaela arvidsson - 12 december 2011 18:44

Det här ligger i min brevlåda om någon vecka eller 2 kan inte bli bättre! :D


      anAntingen i svart eller vit :)tingen i svart eller vit    

Av michaela arvidsson - 12 december 2011 16:06

HEHEHEH,jag fick för mig att dagen skulle börja jättebra , men det var precis det den inte gjorde, första jag mötte i korridoren var min mentor som berättade att jag hade 4 prov och ta igen sen förra veckan när jag var sjuk, 1 teknik , 1 so , 1 mattediagnos + en teknik redovisning , och allt det här har jag gjort idag och fått godkänt på , fatta vad grym jag är , fast jennifer hjälpte mig och plugga in tekniken, hehe, bästa tjejen ♥♥ men iaf, sen fortsatte helvetet

 jaaa så duktig som jag är så var det redan 2:a gången på ungefär en månad jag ramlade i lera

för några veckor sen snubblade jag med mina högklackade och ramlade rakt ner i en lerpöl. Men idag, var det mycket värre.. Jag & Jennifer var i centrum så skulle vi gå tillbaka till skolan ja, och hon hann knappt att blinka så kanade jag ner i lera all världens väg, var såååhär nära på att hamna i en å med vatten också, kulkul... -.- Jag känner mig jätteduktig osv. 


Annars har det väl inte hänt sååå mycket idag, har vart med jennifer på alla raster också var hon med på min sista lektion.


Tisdag:  ingen vanlig dag i skolan, typ kyrkan oså och sen ska man lyssna på folk som pratar typ  

Onsdag: vanlig dag efter schemat. & noooooo prov  om astronomi

Torsdag: Vanlig dag.. Några prov då med.

Fredag: LEDIGA !!!!! :D
Så då blir det stan o fika med jennifer och eventuellt hälsa på syrran :)


Pusssssssss hej D:






 

Av michaela arvidsson - 11 december 2011 12:29

Nu taggar vi ordentligt en hel skolvecka här dåva jao..:/
Fast ska njuta av söndagen ordentligt först .

Vaknade för 30-35 minuter sen kanske, har nyss käkat en macka.
Snart blire och baka chokladcupcakes med chokladglasyr och en center i , heheh!
Sen vet jag inte riktigt alls vad som händer idag.. Ingenting, softa brett jao!


Men nu taggar vi julafton, sen efter det taggar vi spanien / kroatien / grekland eller nåt i sommar , hihihi! Mamma har lovat att vi ska åka i år, för förra året blev det ingenting och inte förr förra heller. :( Så tagga tagga tagga..
Men har ingenting mer och skriva här , så pusss! <3 


 

<3

Av michaela arvidsson - 10 december 2011 20:14

Ingen bra kvalitet på bilden.
Du ger mig glädje, såfort du skrattar

skrattar jag, Finaste lilla Charlie.<3

   


Fiiinaste Bebis ! <33333

Av michaela arvidsson - 10 december 2011 17:14

Förresten ingen som kan erbjuda sig och göra mig en snygg header?
Den jag har nu har jag haft ett bra tag nu

så jaa, jag börjar tröttna..

heheheh! 

Av michaela arvidsson - 10 december 2011 17:00

Idag kom mamma in i rummet och väckte mig runt 12

Så gick jag upp och tog på mig kläder sen åkte vi upp till färgelanda

och handlade lite och bakgrejer och sånt..
Sen när vi kom hem så bakade jag cupcakes med chokladtopping

, chokladkola och mamma bakade en saffranskaka och typ mozartkulor

(tror jag det hette) som vi typ ska ha ifall vi får gäster eller folk i helgen ;)
Sen har jag inte gjort så mycket, kollat facebook, lyssnat musik &
ändrat namn på bloggen , heheheh! :D

Men nu ska jag gå ut i köket

där vi kvinnor hör hemma ;)
För jag ska laga mat, för jag har inte ätit

sen igår, har inte orkat äta frukost.
Såå pusssss! <3


   

Av michaela arvidsson - 9 december 2011 11:03

Världens hemskaste rubrik , men det fick bli så.. Iallafall så vaknade jag typ

för 10 minuter sen , asgött! Fast hade inte tackat nej alls till en timmes sömn till. 
Men men , vaknat varje morgon runt 11 tiden för att dom håller på med nån jävla

tak reparation hos min granne. Suger appung men. -.-

Nu ska ja nog snart upp till färgelanda med mami snabbt och handla lite
så kanske jag har turen och få mig en redbull eller nåt, fick helt plötsligt

ett stort sug efter det. Hihihi! Om några timmar bär det av mot stan med

Jennifer, Simon , Tony , sune & klara ! Ska bli awsome..

Fast jag måste dissa dom

halv 6 för jag ska iväg på nåt uppträdande i kyrkan. Sen får vi se hur det blir. :)


Men jag e lite besviken för jag har bara 30-35 läsare på blogggen. :(( 
men denna gången ska jag försöka fortsätta blogga och inte glömma

av att jag faktiskt har en blogg. Hihihi.. 


Men nu ska jag klä mig och göra mig iordning, 

Pussss :* 

Av michaela arvidsson - 8 december 2011 22:13

Heheheh, mitt nya kodord för " snöa , åska & blixtra " 
Jooo , jag vet jag e bästast & grymmast ever.
Meeeen seriöst, fyyyfan vad det åskar , snöar , regnar + blixtrar, 
vad i helvete e det för sjukt väder i DECEMBER dessutom..? :O
Låg och kollade på one three hill ensam i mitt

mysiga tysta rum och sen helt plötsligt släcks lampan
och skit, hur läääskigt är inte det då? :OO
Blev skiträdd...

 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards