michaelaaarvidsson

Alla inlägg under december 2011

Av michaela arvidsson - 28 december 2011 16:35

Kommer inte på någon rubrik. Men a. 
Det blev inte riktigt som planerat, vi skulle tagit moppen till färgelanda

och käkat pizza.. Men det verkligen öser ner ute så vi tar bussen upp istället. 
Så det kommer inte bli någon uppdatering på några timmar .
men a, nu vet ni .. Pusss!!!!  

Av michaela arvidsson - 28 december 2011 14:54

Tjo tjo tjo tjo tja tja tja !


Jaaa , jag fick en anonym gästbloggare här igår, en riktig bloggkändis, min 

söta klara. Så hon var trots allt inte anonym.. Men nu ska vi åka upp till färgelanda och äta ngnting trorja.. Pussss

Av michaela arvidsson - 27 december 2011 20:36

 hej miccans blogg. 

klara som bloggar  

michaela glömde att logga ut sin blogg så bara för de måste jag skriva

vi har varit i stan iallafall. med jennifer också, vi är rättså söta vi tre <3

nu sitter jag i miccans rum. har blonderat hennes hår. det är lite gul orange , men ska man bli blond så blir det såhära. ;) nu ska vi snart gå ut. 

haha jag vettefan vad man ska skriva... 

såå går nu, pusssssaar ! <3

Av michaela arvidsson - 27 december 2011 14:09

Rubriken säger allt!

Av michaela arvidsson - 27 december 2011 10:52

Idag blir och spendera en till dag med mina underbara tjejer, hihi!
Tar halv 12 bussen ner till uddevalla tillsammans med jennifer, och möter

upp klara och kanske typ keeekar på donken ! 

Av michaela arvidsson - 27 december 2011 01:18

Glömde att jag fick världens snyggaste julklapp av underbaraste jennifer också <3
En blå navelpiercing, med typ en boll med glitter, hade önskat mig den så blev

typ superöverüberglad.. <333333333333 

Av michaela arvidsson - 27 december 2011 01:11

Rubriken har ingenting med själva blogginlägget och göra , haha. Kom bara inte på ngn rubrik!

Vaknade runt 12 , åt frukost gjorde mig iordning sedan drog jag , jennifer, mamma & tony till

mellandagsrean på torp, hihihi! 

Där jag fick handlat mig en röd vinterjacka, svarta byxor & en röd bh :)
Sen åt vi på cooprestaurangen , mums !
Träffade även min fina josefine en liten stund och även ronjaaa ! :D
Sen vi kom hem har vi vart ute , blonderat mitt hår, hihihi.. Rätt snyggt, men kommer bli mycket snyggare imorrn tror jag när jag färgat det platina blond, för min o jennifers del blir det stan imrn igen och möta upp klara , köpa hårfärg , passa challe en stund and so on.. 

Tar 11 bussen ner , ifall någon ville veta menade jag (;

Har inte mke mer och skriva om , slänger in en bild imrn när det inte e lika oranget / gult / brunt / blondt , haha låter kaoz,  

Av michaela arvidsson - 26 december 2011 02:17

Ska alldeles jättesnart sova, för imorgon väcker nog mamma

mig runt 11 tiden, för jag , mamma & jennifer ska ner till

stan på mellandagsrean, och jag ska shoppa rejäääääääält tvääär mycket ! 

Hehehhehehe :D 


Godnaattt :D

 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards