michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av michaela arvidsson - 5 juli 2011 14:49

Jaaa , fortsätt anmäla er.. mer veckans bloggar & snyggingar vill jag ha! 
Btw... Nyvaken & ska snart käka frulle.. Jaa , vi la oss väl runt halv 6 - 6 tiden imorse och vaknade nu... Imorgon så åker troligtvis jag & jossäe ut till syrran och dom , för dom ska sova i stugan igen och vi ska nog sova där 1 eller 2 nätter , får se hur länge det blir , men först på dagen ska vi ju åka ner när mamma börjar jobbet hem till henne och hämtar mer grejer och sånt sen bär det av mot donken och käka frulle! UNDERBART.. FYFAN , vad jag älskar sommarlov.. seriiiiöst.. Bara chilla dagarna långa , sova hur länge vi vill , lägga oss när vi vill , dygna , vara med polare

och så käka masssa göttt ! HELT FUCKING UNDERBART. Men nu blire frulle , sen moppeåkning trorja!




sååå kösssen ;* 

Av michaela arvidsson - 5 juli 2011 01:01

Tjeeenare! 

Veckans blogg & även Veckans snygging är igång igen , du bara gör ett enkelt klick och kommenterar att du vill delta och vilken kategori du vill delta i , hur enkelt som helst , så gör er det LILLA besväret , för min skull!

Men btw så har jag haft världsgosig dag med Jossääe idag.. Det började med att vi vaknade sen käkade vi frulle.. Sen satte vi oss faktiskt i tony's rum och kollade på jeepers creepers , en skräckfilm för er som inte vet.. Grym! Och sedan somsagt lekte Tony & Jossääee pyromaner.. HAHAHA!     Och sen kom min farsa hem och tankade moppen åt oss , så vi gjorde oss iordning och körde moppe runt i typ hela ödeborg , helt underbaaart , när vi kom tillbaka var syrran och deras familj här så vi fikade med bullar & grejer.. kalasigt ;) Och nu ikväll har vi väl inte gjort annat än softat , jag & jossääe gick ut runt halv 10 och la oss i en gunga , lyssnade på musik & pratade ! Och snart blire film!


Sååå Puss på er!   

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards