michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av michaela arvidsson - 9 juli 2011 15:12



1. Jag älskar barn & typ lever för mina syskonbarn.

2. Jag älskar min familj & alla mina underbara syskon.

3. Jag är beroende av facebook och cola & även godis.

4. Mina vänner & min bästavän betyder jättemycket för mig.

5. Jag tycker det är skitcoolt med slagsmål.

6. Jag tycker det är läskigt med döden och tänka på hur det blir efter man dött.

7. Jag är inte rädd för något trorja. 

8. Jag tycker det är löjligt och ha pippibård i mitt rum..............-.- ( den ska snart bort ) 

Av michaela arvidsson - 9 juli 2011 15:11

Dag 01 - Bild på mig och 8 fakta

Dag 02 - Sommarbild och 5 saker jag gillar med sommaren

Dag 03 - Favoritplagget ur garderoben  
Dag 04 - Ett ögonblick värt att minnas
Dag 05 - Mitt rum
Dag 06 - Favoritfotot
Dag 07 - Mitt favoritminne
Dag 08 - Det här får mig att må bättre
Dag 09 - Det här hade jag på mig idag
Dag 10 - Något jag ser fram emot
Dag 11 - Mina rädslor
Dag 12 - Det här är viktigt för mig
Dag 13 - Vad jag gillar att göra
Dag 14 - Min favoritsport
Dag 15 - Det här glömmer jag aldrig
Dag 16 - 3 saker jag gjort idag
Dag 17 - Det här älskar jag att göra

Av michaela arvidsson - 9 juli 2011 13:07

Jappjapp! Nu har jag käkat frukost och har inte mycke alls och skriva om förutom att jag fick nyss ett sms av en väldigt gullig person som gjorde mig GLAD! Och nu tänkte jag visa er vilka andra bloggar jag läser! 


www.kissies.se - Kissie
www.livets-melodi.bloggplatsen.se - Emma
www.lollipopworld.blogg.se - Emilia 
www.josefinenaslund.bloggplatsen.se - Jossä
www.fokis.se - Fokis
www.michellelindhe.myshowroom.se - Michelle 

www.jfourpeace.myshowroom.se - Jennifer 
 

Kan inte komma på nåt mer just nu , sååå läs gärna min blogg & alla andras!  
Btw, dem här 3 dagarna lr nåt har jag haft 70-100 läsare! Helt jätteglad! :D 

Av michaela arvidsson - 9 juli 2011 11:49

Gooooodmoooorgon!


Inatt la jag mig typ 10 över 3 , låg och kollade på film först kollade jag på " wild child " & sen kollade jag på " easy A " Dom är grymma båda två.. Wild child har jag ju sett förr och det är en gammel FAVORIT. Idag hoppas jag det blir varmt så jag kan sola och få lite färg på kroppen och även kanske äta massa glasss :D Men nu blire frukost sen ut ! Så uppdaterar mer senare lr ikväll! 


Pössss :*

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards