michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 22 juli 2011

:)

Av michaela arvidsson - 22 juli 2011 19:21

Jaruuuuh! I onsdags drog vi till smögen , helt awsome , käkade , gick på bryggan & handlade lite , sen drog vi vidare typ runt 7-8 tiden på kvällen till stan & handlade mat sen körde dom hem mig till min syster så sleepade jag över där tills idag.. När jag kom dit spelade vi lite kort, skitgubbe, hähähä. Sen myste vi lite med lite film & tv sen sov vi och dagen därpå packade vi frukost och käkade frukost på bodele , myyysigt. Jag badade i jeansshorts & tröja , för jag hade glömt bikiniöverdel så det blev faktiskt sååå.. Sen drog vi hem för Aron (syrrans kille) skulle jobba så vi drog hem till frida och hon lagade pannkakor så käkade vi och sen slappade vi typ bara , sen på kvällen såg vi på tv & myste sen la jag mig i soffan , för jag skulle sova så kollade jag på simpsons , 2/½ man , how i met your mother , family guy , sen sooov jag!! Imorse vaknade jag väl runt halv 10 tiden , så vi gick ner till stan och köpte lite grejer sen biblioteket så jack & john kunde låna filmer & böcker , sen har vi inte gjort så mycket , mamma kom och hälsade på och hämtade hem mig , så nu sitter jag hemma & gör ingenting , funderar på & kolla lite mooovies! :)

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards