michaelaaarvidsson

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av michaela arvidsson - 23 juli 2011 15:07

måste ju påminna er , anmäl er till DAGENSBLOGG. , har EN söt chey som anmält sig , vill ha mer.. KOM IGEN NU!


Tänkte tipsa om bloggar jag läser & följer.. Och berätta lite om dom och varför jag gillar dom! :)'


www.emelievolofsson.blogg.se  - emelie's , den handlar väl lite om allt möjligt men det är en helt awsome söt & cool tjej.

www.livets-melodi.bloggplatsen.se - Emma's , helt underbar tjej , skriver om sitt liv och sin flytt till skåne. 
www.jfourpeace.myshowroomse - jennifer , jättegoo tjej , med underbar stylee. 

www.kissies.se - kissie's , ingen vettig förklaring till varför jag läser den...
www.fokis.se - foki , ja , jag helt enkelt älskar hennes blogg , så otroligt söt chey , m.m
www.michellelindhe.myshowroom.se - michelle's , underbar tjej & helgrym blogg.. LÄS.
http://michaelamaries.webblogg.se/ - mimmi's , helgrym blogg & jättesöt tjej! 


kan inte komma på nån mer :) 

Av michaela arvidsson - 23 juli 2011 13:53

Japppp , jag tänkte köra igång med DAGENS BLOGG istället för veckans blogg , såå det är ingen speciell tävling , utan ni bara skriver namn och bloggtitle så utser jag om du har det på din blogg som krävs för och bli utsedd till dagensblogg.. SÅÅÅ KOMMENTERA!! :D

Av michaela arvidsson - 23 juli 2011 12:40

Jag kände mig väldigt negativ i det andra inlägget så jag kände att jag får bli lite positivare.. 

Sååå , jag tycker att jag ska skriva om mina veckoplaner nu , lr a , ett veckoschema kanske man kan kalla det... 

Söndag: Jaa , imorrn blire och packa , och städa & greja litegranna , inte mke mer.
Måndag : Då bär det av mot varberg, så vi ska sova där någon/några nätter. Kanske äta ute och shoppa lite..
Tisdag: Varberg , men då blire nog freeport & ullared hela dagen sen tillbaka till campingen vi sover på och sova tills onsdag..
Onsdag: Då åker vi nog ner mot skåne , och hittar någon fin camping så ska vi besöka massa platser
Torsdag : samma , blir nog och besöka massa platser
Fredag , lördag & söndag : DANMARK! :D



Jaaa , jag längtar efter denna veckan :D 

Av michaela arvidsson - 23 juli 2011 12:27

Just nu så går det fan inte för mig och förklara med ord vad jag tycker om detta dådet. det är seriöst helt patetiskt , tänker på alla familjer , alla mammor & pappor som står och väntar på lägret och undrar om dom hittar sitt barn levande? FYYFAN ; då ska vi ju inte prata om vad jag tycker om den här patetiska idioten som gjort detta ; hur fan kan man leva med och döda massa personer i en byggnad sen gå vidare till ett UNGDOMSLÄGER och skjuta ihjäl åttiofem ungdomar och barn ; hur i helvete kan maaan???? Det är verkligen helt jävla sjukt.... 


R.I.P alle som er døde under terroraksjonen i Oslo Sentrum. Og de drepte under skyteepisoden på Utøya

till minne om dom som e döda..

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards