michaelaaarvidsson

Alla inlägg under juli 2011

Av michaela arvidsson - 14 juli 2011 15:50

Oh, give it up for at least a second
I'm getting sick of your bullshit attitude
And how you walk around like you shine brighter
It's killing me
So what do you say?
Do you want me
Or do you want me dead?

ALL TIME LOW <3 

Av michaela arvidsson - 14 juli 2011 12:50

YOOO!


Nu är jag hemma , och det är skönt ! I Måndags så åkte jag ju ut till min kusin utanför uddevalla , slaggade där nu har jag vart hos syrran sen i Tisdags för jag drog dit istället.. Hade ju framför allt lovat mina småbarn att komma denna veckan , för nu blire väl en del tripper nu blire ju Skåne denna veckan som kommer , sen blire ju husvagnen en del nu när morsan & farsan går på semester.. Nu sitter jag bara och chillar & lyssnar på bandit, gör inte så mycket faktiskt fast får väl fortsätta städa lite här hemma nu.. Eller , orkar jag det??

Vet inte riktigt om det finns så mycket mer och skriva , jooo förresten.. Jag har fan ingen aning om nåt denna sommaren morsan & farsan har planerat massa åkturer med husvagnen som vi inte får veta , men men ... Får väl stå ut , nyfiken..   

Av michaela arvidsson - 13 juli 2011 01:07

Men tjenare !

Just nu sitter jag i syrrans soffa och bloggar , syrran och hennes söta barn sover , bara jag vaken.. Har inte bloggat sen i förrgår nu trorja , för igår så hade jag bara ingen ork till och blogga för på morgonen åkte jag faktiskt iväg och fiskade med min systers kille och Elias & Ida.. Nog för att vi inte fick någon fisk ,men.

 Sedan åkte jag hem , duschade och satte mig vid datorn sen när jag precis ska börja blogga så kommer pappa in och säger att jag har 2 minuter på mig och packa & göra mig iordning så han kunde köra ner mig till min kusin , när jag kom dit så typ åt vi mat , och kollade på film först " i rymden finns inga känslor " sen gick dom vuxna och la sig då kollade jag , tobbe & frida på " kommisarie späck ". Den filmen är så himla KASS så den blir bra... Hahah! Så la vi oss runt halv 2 - 2 tiden , jag vet ... Tidigt för och vara mig men.. Så blev det!  


Idag vaknade vi runt 11 tiden , käkade frukost och sen gjorde oss iordning för sedan slängde min farbror ut oss till torp , för frida skulle handla bikini oså kollade vi runt lite och så sen kom janne (min farbror) och hämtade frida och mamma hämtade mig så körde hon mig till syrran och då bakade vi ananaspaj och lite grejer sen badade jag med min systerdotter och sen så studsade vi lite studsmatta sen badade vi igen , och sen har vi nog inte gjort så mycket , ätit kvällsmat och kollat på tv  jag har suttit och pratat med syrran i några timmar och goosat med min lille bäbbä! Underbaaaaart!    Min lilla challeballe!


I love you...

Av michaela arvidsson - 13 juli 2011 00:47

Nu är det klart , vilka veckans snygging & veckans blogg blev !!


VECKANS BLOGG : www.simplysandy.bloggplatsen.se , du hade helt enkelt en cool blogg och definitivt den snyggaste bloggen av dom 5 personerna som deltog.

VECKANS SNYGGING : www.dijanas.bloggplatsen.se , du såg bäst ut av dom som deltog så grattis till er båda! :D

Av michaela arvidsson - 10 juli 2011 11:47

Godmoorgon sötisar ! 

Jag vaknade för drygt en timme sen , då blev det och säga hejdå till Josefine , hon åkte hem för en timme sen typ.. Såå idag har jag väl inga större planer , joo städa .. Städa måste jag göra , och nån syssla här hemma.. Annars kan jag inte komma på nåt jag har och göra... Imorgon blir det nog till och hitta på något med Frida ( min kusin ) eller någon annan kompis , får la se får la se.. Vad kan man mer skriva?? J
Jag saknar min Emma <3

Men aja... Jag får la slänga in ett blogginlägg senare och nu kan jag ju skriva dag 2 iofs.. Så hörs :) 

Av michaela arvidsson - 10 juli 2011 02:24

Söndag :  Typ bara softa trorja och kolla film kanske...

Måndag :  Inget planerat
Tisdag : Troligtvis vara med min kusin :)

Onsdag : Sova hos min syster!
Torsdag : Jadu. inget planerat ..

Fredag :  SKÅNE MED BÄÄÄSTA <3


Av michaela arvidsson - 9 juli 2011 15:12



1. Jag älskar barn & typ lever för mina syskonbarn.

2. Jag älskar min familj & alla mina underbara syskon.

3. Jag är beroende av facebook och cola & även godis.

4. Mina vänner & min bästavän betyder jättemycket för mig.

5. Jag tycker det är skitcoolt med slagsmål.

6. Jag tycker det är läskigt med döden och tänka på hur det blir efter man dött.

7. Jag är inte rädd för något trorja. 

8. Jag tycker det är löjligt och ha pippibård i mitt rum..............-.- ( den ska snart bort ) 

Av michaela arvidsson - 9 juli 2011 15:11

Dag 01 - Bild på mig och 8 fakta

Dag 02 - Sommarbild och 5 saker jag gillar med sommaren

Dag 03 - Favoritplagget ur garderoben  
Dag 04 - Ett ögonblick värt att minnas
Dag 05 - Mitt rum
Dag 06 - Favoritfotot
Dag 07 - Mitt favoritminne
Dag 08 - Det här får mig att må bättre
Dag 09 - Det här hade jag på mig idag
Dag 10 - Något jag ser fram emot
Dag 11 - Mina rädslor
Dag 12 - Det här är viktigt för mig
Dag 13 - Vad jag gillar att göra
Dag 14 - Min favoritsport
Dag 15 - Det här glömmer jag aldrig
Dag 16 - 3 saker jag gjort idag
Dag 17 - Det här älskar jag att göra

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards