michaelaaarvidsson

Alla inlägg under juli 2011

Av michaela arvidsson - 9 juli 2011 13:07

Jappjapp! Nu har jag käkat frukost och har inte mycke alls och skriva om förutom att jag fick nyss ett sms av en väldigt gullig person som gjorde mig GLAD! Och nu tänkte jag visa er vilka andra bloggar jag läser! 


www.kissies.se - Kissie
www.livets-melodi.bloggplatsen.se - Emma
www.lollipopworld.blogg.se - Emilia 
www.josefinenaslund.bloggplatsen.se - Jossä
www.fokis.se - Fokis
www.michellelindhe.myshowroom.se - Michelle 

www.jfourpeace.myshowroom.se - Jennifer 
 

Kan inte komma på nåt mer just nu , sååå läs gärna min blogg & alla andras!  
Btw, dem här 3 dagarna lr nåt har jag haft 70-100 läsare! Helt jätteglad! :D 

Av michaela arvidsson - 9 juli 2011 11:49

Gooooodmoooorgon!


Inatt la jag mig typ 10 över 3 , låg och kollade på film först kollade jag på " wild child " & sen kollade jag på " easy A " Dom är grymma båda två.. Wild child har jag ju sett förr och det är en gammel FAVORIT. Idag hoppas jag det blir varmt så jag kan sola och få lite färg på kroppen och även kanske äta massa glasss :D Men nu blire frukost sen ut ! Så uppdaterar mer senare lr ikväll! 


Pössss :*

...

Av michaela arvidsson - 8 juli 2011 22:40

OMRINGAD AV NEGATIVA TANKAR JUST NU , bäddar ner mig i sängen och kollar på en film så jag slutar tänka så jävla mycket.. kanske uppdaterar sen!

Av michaela arvidsson - 8 juli 2011 20:24

Rubriken är rätt sann ändå , om man tänker efter.. Just nu har jag inte alls mycket och skriva om , men kan ju länka några bloggar som jag läser & berätta att jag faktiskt har många läsare just nu på bloggen & jag skulle även kunna slänga in en liten egobild ikväll , händer inte speciellt ofta. Idag har jag haft 61 igår hade jag 70-80 stycken... Det tycker jag e rätt bra!  



Du fattar inte hur mycket jag saknar dig , tänk lite! 



 


       




 

Av michaela arvidsson - 8 juli 2011 14:31

Tjenare Tjenare! 

Seriöst talat , jag behöver råd i mängder när det gäller Swedbank , Vilka har swedbank? Är det bättre än handelsbanken? För jag har nämligen riktigt stora problem när det gäller handelsbanken just nu och har ifs alltid haft så jag funderar på att byta bank...Såå släng gärna in en komentar om vad ni tycker!   


Över till det positiva , Nu tycker jag att ni börjar anmäla er till Veckans blogg & Veckans snygging.. Jag har bara två medlemmar och då är det svårt att avgöra! Den som vinner får 5 stycken länkar på min blogg!   


Idag blir det väl mest att softa med jossäe ! Nu ska vi snart till färgelanda en liten sväng och handla sen blire väl och åka moppe och kanske kolla lite filmer och sånt! Men hejsålänge!     

Av michaela arvidsson - 8 juli 2011 01:57

H3h3... Jaa , nu drar vi och lagar mat... är sådär liiite hungriga trorja! Har inte sååå mycke mer att skriva fakitskt har inte hänt nåt speciellt! Vi sov hos syrran tills idag och åkte motorcykel och sånt.. AWSOME! Och jag skulle lämna in min mobil men när vi kom dit så visste inte supporten vad vi skulle göra , idioter säger jag bara! :P

Av michaela arvidsson - 6 juli 2011 07:58

Yeees , kom inte på någon rubrik... Börjar bli helt fantasilös när det gäller rubrikerna så det blir nog lite låttexter och sånt som rubriker..

Men iaf , helt otroligt att jag e vaken såhär tidigt?? Erkänn! Idag blire ut till torp och stan med jossäe , för jag måste lämna in min mobil på lagning , det har hänt nåt med den eller laddaren så det går inte och ladda den så jag kanske inte svarar om ni ringer lr skickar sms.. Men troligtvis så får jag låna en mobil av Elgiganten sen , typ en riktig hightech mobil nokia 3310 eller nåt!    

Senare så blire ut och sova över hos min syster och hennes goa familj , vet inte riktigt om det blir på sunningen eller i stan , men det spelar ingen roll för mig! Roligt vart det än är , hennes goa barn vet ni! Sååå himla sötaaa!  Men nu ska jag kolla färdigt på filmen " Min stora kärlek " Sååå himla sjuk men ändå jävligt bra film! Hahaha!    

Men pusssisar på er sötnosar ;*   

Av michaela arvidsson - 5 juli 2011 14:49

Jaaa , fortsätt anmäla er.. mer veckans bloggar & snyggingar vill jag ha! 
Btw... Nyvaken & ska snart käka frulle.. Jaa , vi la oss väl runt halv 6 - 6 tiden imorse och vaknade nu... Imorgon så åker troligtvis jag & jossäe ut till syrran och dom , för dom ska sova i stugan igen och vi ska nog sova där 1 eller 2 nätter , får se hur länge det blir , men först på dagen ska vi ju åka ner när mamma börjar jobbet hem till henne och hämtar mer grejer och sånt sen bär det av mot donken och käka frulle! UNDERBART.. FYFAN , vad jag älskar sommarlov.. seriiiiöst.. Bara chilla dagarna långa , sova hur länge vi vill , lägga oss när vi vill , dygna , vara med polare

och så käka masssa göttt ! HELT FUCKING UNDERBART. Men nu blire frulle , sen moppeåkning trorja!




sååå kösssen ;* 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards