michaelaaarvidsson

Alla inlägg under juli 2011

Av michaela arvidsson - 5 juli 2011 01:01

Tjeeenare! 

Veckans blogg & även Veckans snygging är igång igen , du bara gör ett enkelt klick och kommenterar att du vill delta och vilken kategori du vill delta i , hur enkelt som helst , så gör er det LILLA besväret , för min skull!

Men btw så har jag haft världsgosig dag med Jossääe idag.. Det började med att vi vaknade sen käkade vi frulle.. Sen satte vi oss faktiskt i tony's rum och kollade på jeepers creepers , en skräckfilm för er som inte vet.. Grym! Och sedan somsagt lekte Tony & Jossääee pyromaner.. HAHAHA!     Och sen kom min farsa hem och tankade moppen åt oss , så vi gjorde oss iordning och körde moppe runt i typ hela ödeborg , helt underbaaart , när vi kom tillbaka var syrran och deras familj här så vi fikade med bullar & grejer.. kalasigt ;) Och nu ikväll har vi väl inte gjort annat än softat , jag & jossääe gick ut runt halv 10 och la oss i en gunga , lyssnade på musik & pratade ! Och snart blire film!


Sååå Puss på er!   

Av michaela arvidsson - 4 juli 2011 14:47

Y000 BITCHESSSSS! 

Nu är jag med jossääe , vi bara liksom chillar brett mannen!

Men just nu leker Tony & Jossääe pyromaner (?) och sprutar axe och sen tänder eld på grejer.. Idioteeer * 100000! Och jag bara sitter och chillar och kollar på.. Innan det så käkade vi 3 frulle , haha skitgött! Och i eftermiddag ska vi köra moppe och sen kommer syrran och hennes goa familj! Josssääegiirl ska sova här tills på söndag , fast på onsdag ska vi hem till henne och hämta mer grejer och sånt och även käka frulle på donken   Men nu får ni se ett sött videoklipp på mina pyromaner :D



   

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards